#خط_سفید

شهر عجیبیه! دقیقا همین دو نفری که از رانت غیر مردمی #خط_سفید استفاده می کنن ؛ دم از مردم می زنن! کدوم مردم؟
علی اکبر رائفی پور 🟥 ☫ 🟩91,219 просмотров • 7 месяцев назад

پسر ما #خط_سفید نداشتیم اصن نباید میومدیم! مشکل از ماست :)) #ممیزی
ᴍʀᴛ48,477 просмотров • 7 месяцев назад

« بسم الله الرحمن الرحیم» جریان #خط_سفید نشان داد که بخش بزرگی از نظام جمهوری اسلامی به جد مخالف حضور افغان ها هستند و این مهم بار دیگر ثابت کرد جریان خاص صهیونیستی حامی افغان در ایران نمیتوانند از نظام به عنوان سپری برای خیانت هایشان بهره ببرند. #اخراج_افغانی_مطالبه_ملی
TEHRAN(کوروش غدیری )26,818 просмотров • 7 месяцев назад

«گرگ پیر» از فولکلورهای کمنظیر ایران و حکایت امروز ماست #خط_سفید بعیده متوجه متن بشید و چشمتون خیس نشه مو ملم آمخته ی قلاده نی سگ گری سی گرگ صحرا ساده نی سی مو تش برنو و ذلت خش تره او دره ی شورم و شربت خش تره نون تفتون , پشم چوپون سی چنه؟ وختی آزادی نبو جون سی چنه؟
tabatabaei19,584 просмотров • 7 месяцев назад

ما ميدانيم كه آنها دروغ مى گويند آنها میدانند که ما میدانیم که آنها دروغ میگویند، ما هم میدانیم که آنها میدانند که ما میدانیم که آنها دروغ میگویند، اما با وجود این آنها همچنان دروغ میگویند! «سولژنیتسین، تاریخنگار و نویسنده» #بنزین #خط_سفید #اینترنت_طبقاتی #مردم_ایران
بهرام پارسائی18,504 просмотров • 7 месяцев назад

بعد از #خط_سفید ، کم کم باید باقی رانتهای کشور هم رو بشن. چی میشه ماشینهایی که وارداتشون ممنوعه و ماشینهای ساده وارداتی رو ملت باید قرعهکشی بشن، این عزیزان بزرگوار ماشینهای ۸ سیلندر حجم موتور بالا چند صد هزار دلاری وارد میکنن و چند میلیون دلار هم میفروشن؟ پلاک سفید؟ Ali Khosravani | علی خسروانی
Amirhosein Mardani14,072 просмотров • 6 месяцев назад
Больше нет контента для загрузки




