#akılodası

ABD neden İran'a yönelmişti? Avni Özgürel: "ABD'nin en büyük müttefiki İran Şahı'ydı. Pehlevî düştüğü andan beri ABD sarsılıyor, bütün bölgede hakimiyetini kaybediyor. İran'ın yeniden birinci müttefiki olmasını arzu edebilirler." Nedret ERSANEL Avni Özgürel #AkılOdası
Akıl Odası24,511 Aufrufe • vor 1 Jahr
Keine weiteren Inhalte verfügbar
