Loading video...
Video Failed to Load
Eyvallah, budur!.. #AkılOdası
90,109 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

“Amerika’nın askeri gücü Rusya ve Çin’in askeri gücüyle birlikte savaşmasına yeterli değil” Der Hoca. Bazı askeri stratejist/uzmanlar yeni tespitler yapmışlar ve böylesi bir sonuca varmışlar. Ne iyi biz de Rusya Çin le beraber ABD ye dalalım. Nasılsa kazanılır. Güzelim ülkemde Ne Batı hayranları bitti Ne de Putin’in Politbüro ofisi gibi çalışan Moskof hayranları. Oysa ki mesele sadece enerji-gida krizi, KITLIK, Dünya savaşı, nüfus kontrolü ve nihayetinde YDD’di.

Hasan Hoca farkı herzaman kendini belli ediyor

Bati bloğundan çıkarsa Türkiye birçok sorunu çözülür geç kalinmamali uygulamaya geçilmeli biran önce.

Yeterli olsa bile ABD halkının gidip pasifikte savaşacak bir psikolojisi kaldığını zannetmiyorum özellikle girdiği son girdiği savaşların hepsi (Vietnam, Irak, Afganistan) felaketle sonuçlandıktan sonra.

Selam hocalarimiz. Programi izledik. Evet. Zaten bu yüzden ancak efeleniyor. Ayrica 70bin savasci denen kendi adami ölmüs, 50 milyar$ da harcamis ve abd halkının haberi yok, soran da yok. Bu devlet mi şimdi, bu ne? Abd devletine basbaya çökmüşler.

İyi ki başladı program. Analizlerinizi özlemiştik🙏🏻🙋🏼♀️

Hasan Hocamızın Söylediklerini Anlamayanlar Başlarını , Küreselci Medyadan bi çıkartabilseler . Herşeyi Görecekler .

Amerikayı gram övmek gelmiyor içimden ama saçmalamış. ABD'nin şuan 11 uçak gemisi var, inşa halindekiler hariç. Akıllı adam için bu veri bile yeterli...

Hasan hoca diyorsa doğrudur .

İyide ABD politikasında gariban ülkeler hariç hangisiyle bizzat savaş var hep yaptığı gibi Hindistan'la çini kapıştırır arkasından alkış tutar bir taşla iki yükselen kuş vurulur😎

