Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

'89NSR500はやっぱ良い😇

127,026 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

キープ (keep calm &PokeGO) profil fotoğrafı
キープ (keep calm &PokeGO)1 yıl önce

エディが1988年ヤマハYZRでチャンピオンを取った翌年、ホンダに移籍してこのマシンで二年連続チャンピオンを獲った時、正直ズルい!と思うHONDA推しのファンは多かったでしょうね🥳

NOBO2NOBO profil fotoğrafı
NOBO2NOBO1 yıl önce

ワイン・ガードナー世代ですもの。

iida masa profil fotoğrafı
iida masa1 yıl önce

89でゼッケン1だと、ローソン車なんですかね。

相沢和彦 profil fotoğrafı
相沢和彦1 yıl önce

2スト最高!

Paul Kemmey profil fotoğrafı
Paul Kemmey1 yıl önce

2ストのエンジン音(*´ω`)

Sakai,Kenji profil fotoğrafı
Sakai,Kenji1 yıl önce

後ろで匂い嗅ぎたい。

トシアキ🏁BNR250R-SP profil fotoğrafı
トシアキ🏁BNR250R-SP1 yıl önce

💕(*´Д`)ハァハァ

るなぶる☆彡 profil fotoğrafı
るなぶる☆彡1 yıl önce

幸せな音。🥰ᩚ

ムササビしんいち profil fotoğrafı
ムササビしんいち1 yıl önce

鈴鹿の裏ストレートをカッ飛んでくる時の音に痺れました!

路地裏🇺🇦 profil fotoğrafı
路地裏🇺🇦1 yıl önce

オヂサン達には、鳥肌もんですσ(^_^;)

Benzer Videolar