Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

afa iyh lurrr 🤔

98,788 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

novi profil fotoğrafı
novi2 yıl önce

Nek menurutku, perkara panganan kui balik neng selera lan kebiasaan. Nek biasa maem seng gurih legi, yo cocok panganan Yujo lan Jatengan. Nek biasa maem seng gurih asin, yo cocok panganan Jatiman. Tapi nek sega Padang, ketoke akeh seng cocok.

pungkas wicaksono 🍉 profil fotoğrafı
pungkas wicaksono 🍉2 yıl önce

wkwkkw bab untalan we gae ribet.

txtdrMagelang profil fotoğrafı
txtdrMagelang2 yıl önce

Tapi bener iki leh

Txt Dari Jogja profil fotoğrafı
Txt Dari Jogja2 yıl önce

neng gokmu dadi magelangan po leh..

Es Teler Mandala profil fotoğrafı
Es Teler Mandala2 yıl önce

Yup sebagai orang depok pinggiran jakarta pas di jogja udh coba beberapa soto orang jogja ga cocok bening kadang manis, pas coba soto Surabaya langsung cocok 🤣🤣🤣🤣

Fatya Kresnawan profil fotoğrafı
Fatya Kresnawan2 yıl önce

Wegah mangan mbok yo ben, mung meh mangan we gawe padu hessssss

§ profil fotoğrafı
§2 yıl önce

Ono wong mangan soto di kei kecap wae wes aneh

⚒️cahkene⚒️ profil fotoğrafı
⚒️cahkene⚒️2 yıl önce

Tapi sotone lamongan/meduro kui saking kenthele di tinggal diluk kuahe wes asat dadi koyok mangan bubur 🤣

the more the merrier  profil fotoğrafı
the more the merrier 2 yıl önce

Mbacccc aku padamuuuu 😭😭😭 Emg aku ga cocok sama masakkan jogja apalagi gudegnya 😭😭🙏🏽

info urugan profil fotoğrafı
info urugan2 yıl önce

ho o sego goreng e jogja rata2 legi wkwk, enak sego goreng madura jan e ra tek legi.

Benzer Videolar

Info kopi lurrr
0:23

Sensitive content

Info kopi lurrr

MasBertoooT

74,917 görüntüleme • 1 ay önce