正在加载视频...

视频加载失败

Alpine doesn't deserve Esteban Ocon.

166,302 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

San Ganchao, patrón de las puzolanas 的头像
San Ganchao, patrón de las puzolanas1 年前

Esteban Ocon didn't deserve Alonso as a teammate

Fifth Gear 的头像
Fifth Gear1 年前

Get in there and make it about you

pokec 🇨🇿 的头像
pokec 🇨🇿1 年前

I really struggle to understand how could they throw this lineup for Gasly, Doohan And Aron...

Kian 的头像
Kian1 年前

Only race winner of the last 11 years and they treat him like Piquet Jr

Yohxne-Sensei (Fallen) 的头像
Yohxne-Sensei (Fallen)1 年前

You're right, they deserve better

Mango 🥭 del 56% 的头像
Mango 🥭 del 56%1 年前

Ocon doesn't deserve to be in F1

Pablo 的头像
Pablo1 年前

Alonso

john 的头像
john1 年前

Esteban doesn’t deserve to be in f1

TommazeZero10 的头像
TommazeZero101 年前

Vettel The Last Poduim (but DSQ Later)

IsanZ 的头像
IsanZ1 年前

Congrats to Esteban Ocon for not having to drive the pink tractor again

相关视频