Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Anlık fenerbahçeliler..
Комментарии: 9

bloom3 лет назад
Bize hiçbir şey nasip olmuyor

KARGA3 лет назад
Müziği biraz daha açın. Ersoy'un sesi hâlâ duyuluyor.

Fırat İnan SARIÇİÇEK3 лет назад
@figmayer anlık modumuz 😂

melegii3 лет назад
ersoyyy sen gercekten de ersoymussun

Ahmet Samet İlbey3 лет назад
Ahhh ahhhh şu genç yaşımda kanser edecek beni aşık olduklarım ama bırakamıyorum da AMK fener

Ali Deniz3 лет назад
@indiryo

kaan3 лет назад
@sporduygusal

Mehmet Sevük3 лет назад
Ah benim ersoyum be

Özgür Cantayan3 лет назад
Garibanın yüzü gülürrrr mü beeee Fenerbahçe:'(
