Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Average llama owner...
11 Yorum

Dan1 yıl önce
Anyone else get reminded of this video from this ahahaha

𝕋𝕚ℙ1 yıl önce
“I beg ya pardon, ya fuckwit” is a top 5 diss

informaldehyde1 yıl önce
Most respectful Aussie conversation.

公式:ちぃたん☆九州1 yıl önce
Chiitan is an otter mascot so water is Ok.

☆1 yıl önce
McDonald's 😭

Crazy Vibes1 yıl önce
Ever heard the alarm call of a llama? 😂

Crazy Vibes1 yıl önce
Confusing the Llamas 😂😂🤣

Baluku1 yıl önce
Tf

Potato1 yıl önce
The way the llama looks at the camera like “ARE YOU SEEING THIS TOO?!” 😂😂

Kay1 yıl önce
Man said “What’d you expect”. so hes suppose to expect a paparazzi.. lol.

UNIVERSAL FEEDS1 yıl önce
Bro cooked the cops 😭
