Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Ayşe’nin röportajı
28,692 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Kendin 2.5 ay yatıp üstüne isim yazıp insanların hakkına girerek buralara geldin. Almeda ve Dilşah olmasa Batuhan hariç herkes elenmişti. Ne anlatıyon hırsız ayyaş

Ayşe'nin diksiyonu çok güzel. Kendini iyi ifade ediyor çok haklı söylediklerinde

Watch THE INTERVIEW

Ayşe o kadar haklı ki, nankör insanlar ne yapsanız nankördür emeklerinizin üstüne basıp yararlanır ama hemen unutup en mağdura yatan da kendisidir aynı Dilşah gibi. İ Ayşe Yüksel nankör bükücü 👏🏼👏🏼

3 aylık yarışmanın 2 ayında yarışmadı hala sizi biz kurtardık diyor sen ne yaptın acaba

5 ay diyor 2.5 ay kendisi yatmıştı, takımı almeda ve Dilşah sırtladı🤣🤣

2.5 ay antilere boydan girsin. Semademi okumayı azaltın hepiniz ruh hastası oldunuz

Hakli bu arada

ayy bunlar da birbirlerine demediklerini bırakmıyorlar her dakika arkadan konuşma falan sonra gelip saygısız falan diyor asıl samimi olan bu arkadan konuşup sonra el mi sıkışacaktı senin gibi

Yaver

Yaver Ayşe onun adını şampiyonlukta demeyip potaya koyan kumpasçının yaveriydi şimdide tetikçisi olmuş, aşırı cringe, anti olmamak elde değil
