Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Babi punya babi....
30,513 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

🇵🇸🇵🇸 🇵🇸 Encik Blue Bird 🇵🇸🇵🇸🇵🇸1 yıl önce
Memang Babi lah

Zulkhairi Ghazali1 yıl önce
Terkeluar topi Ultraman abam Bomba. Syukur dia selamat

Tok Wan Ariff1 yıl önce
Kurang semangat setiakawan

Billi Bear1 yıl önce
Baik jadi ni nanti…🤣

CHEEZUS1 yıl önce
Beli lah lastik lazada ada jual dapat guli sekali

Nur iffah nzrh.1 yıl önce
Marah kot , orang lain buat salah nama dia kena sebut Btw, posting produk dah power, tapi still takde leads? Join Personal Branding class untuk bina Trust dan lebih menonjol dalam market( Fee Rm0) ✨ link d bio

Paolo Maldini1 yıl önce
Tombak je babi ni

سلواڠ ملاءوت1 yıl önce
Syukur selamat. Kenapalaa abang bomba pula ditugaskan kerja2x macamni.

HONK Y1 yıl önce
Kari rendang babi hutan amat sedap!!! 😋

Prince.Airyl1 yıl önce
Patut abg bomba tu guna jaring mcm jala tu tebar ke bbi hutan, nanti senang peluk tak laa menyondol kejenye..
Benzer Videolar
0:22
Sensitive content
opm babi (2014)
໊
74,768 görüntüleme • 1 yıl önce
0:23
Sensitive content
aneh kali, padahal pedangang babi jualan babi di lapak sendiri kecuali kl kalian mau salat tarawih terus kami nawarin, 'daging babi pak, bu!' barulah salah. pedagang jg masi punya akal sehat we, tdk mungkin nawarin babi ke yg tdk makan. ah repot. kau yg puasa, kami yg jd korban.
fania
206,680 görüntüleme • 3 ay önce
