正在加载视频...

视频加载失败

Baru nak join trend tapi ada pulak plot twist dia. Bestnya dihargai 🥹

442,963 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

9 条评论

amighul deghaman 的头像
amighul deghaman1 年前

Aku yang tengok dengan ip11

amighul deghaman 的头像
amighul deghaman1 年前

Tengah cari airpods murah & berkualiti. Ini dia gais! Now tengah ada promo gais! Banyak betul FREEGIFT dia kasi 🤩

amighul deghaman 的头像
amighul deghaman1 年前

Suka betul makan dendeng ni dengan nasi panas panas, serious layan sangat 🤭

amighul deghaman 的头像
amighul deghaman1 年前

😭

amighul deghaman 的头像
amighul deghaman1 年前

Puhhh mmg padu powder foundation baru ni

𝔾𝕀𝔸ℕ𝕋butˢᵐᵒˡ(ᔕᒪ𝑜Ŵм𝑜𝑜ᗪ) 的头像
𝔾𝕀𝔸ℕ𝕋butˢᵐᵒˡ(ᔕᒪ𝑜Ŵм𝑜𝑜ᗪ)1 年前

Auw saw it gilo. Msti dua2 pandai appreciate memasing tu memasing pk partner dulu Dr dri snd

helmi.yaakop 的头像
helmi.yaakop1 年前

Next instalment due : december 🤭

rdz 的头像
rdz1 年前

Padahal da beli sama2. Masing2 buat2 terkejut. Lagipun yg perempuan tu takkan tak nampak kotak phone tu dah duduk sebelah2 mcm tu

ca 的头像
ca1 年前

nak tau apa yg lagi plot twist ? kau single

相关视频