正在加载视频...
视频加载失败
Baru nak join trend tapi ada pulak plot twist dia. Bestnya dihargai 🥹
9 条评论

amighul deghaman1 年前
Aku yang tengok dengan ip11

amighul deghaman1 年前
Tengah cari airpods murah & berkualiti. Ini dia gais! Now tengah ada promo gais! Banyak betul FREEGIFT dia kasi 🤩

amighul deghaman1 年前
Suka betul makan dendeng ni dengan nasi panas panas, serious layan sangat 🤭

amighul deghaman1 年前
😭

amighul deghaman1 年前
Puhhh mmg padu powder foundation baru ni

𝔾𝕀𝔸ℕ𝕋butˢᵐᵒˡ(ᔕᒪ𝑜Ŵм𝑜𝑜ᗪ)1 年前
Auw saw it gilo. Msti dua2 pandai appreciate memasing tu memasing pk partner dulu Dr dri snd

helmi.yaakop1 年前
Next instalment due : december 🤭

rdz1 年前
Padahal da beli sama2. Masing2 buat2 terkejut. Lagipun yg perempuan tu takkan tak nampak kotak phone tu dah duduk sebelah2 mcm tu

ca1 年前
nak tau apa yg lagi plot twist ? kau single
相关视频
1:52
Sensitive content
First time tengok pocong kena ambush. Tapi tulah silap orang pulak dia nak prank 😂
kamaghul deghaman
22,133 次观看 • 6 个月前
