Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Berapa banyak student spend sebulan ? ๐Ÿค” ๐Ÿ“ธ : desasiswarestu

738,362 views โ€ข 1 year ago โ€ขvia X (Twitter)

11 Comments

ู‹ู's profile picture
ู‹ู1 year ago

okay salah faham, bagusnya cari duit sendiri ๐Ÿ‘

ู‹ู's profile picture
ู‹ู1 year ago

tumpang iklan warga X, kalau ada yang nak repair iPhone, boleh roger-roger. area Kl semua tempat cover. dont worry ๐Ÿ˜†๐Ÿ™๐Ÿป

ู‹ู's profile picture
ู‹ู1 year ago

๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Trade School Secrets - WIOA Whisperer's profile picture
Trade School Secrets - WIOA Whisperer2 years ago

Who knows someone living in Las Vegas or Nevada? ๐ŸŒต๐ŸŽฐ That state dishes out $8,000 per grant for each student and processes applicants faster than you can say "Jimmy John's" โ€“ under 2 weeks! ๐Ÿš€๐Ÿฅช I can help them enroll 8-10 students per month. You do the math โ€“ that's some serious cash! ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ธ Let's get them rolling in the dough while learning a valuable trade! ๐Ÿ’ชโœจ

Fatnin Mk's profile picture
Fatnin Mk1 year ago

kalau datang dari family kaya raya, apa salahnya. Cuma, yang jadi masalah kalau family dekat kampung pun makan kira duit cukup ke tak nak sampai hujung bulan, tapi u masuk uni nak follow perangai orang kaya.

KleekOutdoor's profile picture
KleekOutdoor1 year ago

Belum keje dah belanja 4k sebulan.Start keje starting salary RM2.5k mampus camna nak hidup

Allahumma barik ๐Ÿ”บ's profile picture
Allahumma barik ๐Ÿ”บ1 year ago

Cafe hunting tu memang banyak pakai duit and unnecessary (harmful in long run too)โ€ฆ but kids nowadays love it.

Hello there!'s profile picture
Hello there!1 year ago

Diaorg punya air chocolate celup2 pon dh rm60 secawan. Xpelik kalo expense mcm tu. haha.

Kogoro Tido ๐Ÿ˜ด ๐Ÿ‰'s profile picture
Kogoro Tido ๐Ÿ˜ด ๐Ÿ‰1 year ago

The amount of money is proportional with the dressup. That, you can tell.

Farique Sher's profile picture
Farique Sher1 year ago

Orang cantik maintenance tinggi๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃperasan habis. RM4k as a student, better be careful. Your parents not living forever to assist on your maintenance. Mamat RM210 tu relax aje, future dia mesti cerah nampak humble. Pandai jimat.

NegaraKuTanahAir ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ's profile picture
NegaraKuTanahAir ๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡พ1 year ago

Ada yg dtg dari keluarga kurang mampu, sederhana dan ada2. Utk yg kurang kemampuan kami doa hangpa berjaya dlm belajar ,dipermudahkan urusan dunia akhirat dan harap kenyang perot hangpa.

Related Videos