Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Biliyor muydunuz?
61,470 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 5

E.C.K1 год назад
Üzerinde ücretsiz yazan ürünler var mesela. Ücretsiz ürün diyoruz, fiyatsız demiyoruz. Bu bir istisna mı?

Hatice1 год назад
Biz de böyle biliyoruz ama TDK pek de böyle düşünmüyor gibi.

a s1 год назад
"Borcumuz ne kadar" da diyoruz. 😊

HayalbaZ1 год назад
Türkçede Yazım yanlışı olur mu acaba 🤔

İbrahumme1 год назад
Biliyor muydunuz? Halkın %99,99'u, ücret ve fiyat kelimelerini kullanmıyor. "bu kaç para?" "borcumuz ne kadar?" "bunun günahı nedir?" "olurunu söyle?" "sonu ne olur?" "bize kaça patlar?" .. .. ..

