Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Bir Samandağ vardı! Bir Samandağ hâlâ var!
66,005 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Melisavor 3 Jahren
Antakya'lı değilim, depremin ilk gününden bu yana samandağ'a yapılanlar kalbime dokunuyor, içim sızlıyor. Varolun yaralarınızı biran önce sarıp iyi olmanız dilegi ile 🙏

Bint Şekipvor 3 Jahren
🤍

Zeytinci Abivor 3 Jahren
@borabinyousef Ben yayladagliyim sakin terk etmeyin orayı Antakyayi özel kılan içinde barındırdığı 70 renk hepsi bir hepsi tek hepsi biziz Ben bölüşmeyi Samandagli kardeşlerimden öğrendim

zaza ama dersimlivor 3 Jahren
Size söz.bizde Sizi yalnız bıramayacagız... 👏👏👏👏✌️

🤓vor 3 Jahren
Yaşadığımız her şeyi hafızamıza kazıdık.

f@vor 3 Jahren
Bir Samandağ hep olacak!

f@vor 3 Jahren
Yalnız değilsiniz. Yeniden kuracağız o kenti.

Bilalvor 3 Jahren
Aynen öyle önder yoldaş her zaman birlikte mücadele edeceğiz konya yanınızda...

Zeff🦌vor 3 Jahren
İyi ki var

Orhan Durgunvor 3 Jahren
Evet hâlâ var....
