Loading video...
Video Failed to Load
Biri 'VEFA'mı dedi?
9 Comments

Edith Ünsalan Şenyuva1 year ago
Mezarda Köpekleri çok gördüm ama ilk kez Kedi gördüm. Ancak Kedi sahibi olarak Onların nankör olmadıklarını sahiplerinin yokluğunda bunalıma girdiklerini söyleyebilirim.

mustafa38 turko1 year ago
İnsanın nankörlüğünü geçebilecek bir canlı olduğunu sanmıyorum.

Leyla _🌷_1 year ago
İşte,en güzel örneği.

a s1 year ago
Yoksa sahibi yaşıyor muydu da toprağı kazmak istedi 😱😱😱😱😱

Edith Ünsalan Şenyuva1 year ago
Kediye ne kadar kötü davranıyorlar

karapapak1 year ago
Fe sübhanallah .La havle vela kuvvete illa billah.

Vildan Çakır1 year ago
Ah be kuzum... 🥺 Sahibine ne mutlu. Demek ki çok güzel bir kalbi ve ruhu varmış...

Kainat1 year ago
😭

Oʐʟɛʍ1 year ago
İçim acıdı…
Related Videos
0:43
Sensitive content
Neee biri tarkan mı dedi 🔪
🍀
19,839 views • 1 year ago
