Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

63,198 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

Edith Ünsalan Şenyuva's profile picture
Edith Ünsalan Şenyuva1 year ago

Mezarda Köpekleri çok gördüm ama ilk kez Kedi gördüm. Ancak Kedi sahibi olarak Onların nankör olmadıklarını sahiplerinin yokluğunda bunalıma girdiklerini söyleyebilirim.

mustafa38 turko's profile picture
mustafa38 turko1 year ago

İnsanın nankörlüğünü geçebilecek bir canlı olduğunu sanmıyorum.

Leyla _🌷_'s profile picture
Leyla _🌷_1 year ago

İşte,en güzel örneği.

a s's profile picture
a s1 year ago

Yoksa sahibi yaşıyor muydu da toprağı kazmak istedi 😱😱😱😱😱

Edith Ünsalan Şenyuva's profile picture
Edith Ünsalan Şenyuva1 year ago

Kediye ne kadar kötü davranıyorlar

karapapak's profile picture
karapapak1 year ago

Fe sübhanallah .La havle vela kuvvete illa billah.

Vildan Çakır's profile picture
Vildan Çakır1 year ago

Ah be kuzum... 🥺 Sahibine ne mutlu. Demek ki çok güzel bir kalbi ve ruhu varmış...

Kainat's profile picture
Kainat1 year ago

😭

Oʐʟɛʍ's profile picture
Oʐʟɛʍ1 year ago

İçim acıdı…

Related Videos

Neee biri tarkan mı dedi 🔪
0:43

Sensitive content

Neee biri tarkan mı dedi 🔪

🍀

19,839 views • 1 year ago