Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Biri VİZYON'mu dedi ?
122,012 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

İletişimin NİRVANA yaptığı zamanlar

Sadece bu bile anc baskanligindan buyuk

Yeni yonetimin en en en buyuk falsosu iletisim ekibi zaten, berbat bir ekip

Nerden ne hale geldik hala bunu destekleyen aptal kitle tedavi görsün…Akıl hastası hepsi IQ gerizekalı seviyesinde gerçekten hepsi tiner çekiyor başka açıklaması yok…

Bu neymiş abi ya biz zirveyi görmüştük ozamanlar nasıl algılara kapılıp bu adamı alaşağı ettik bizde çok ayıp ettik

Gelmiş geçmiş en iyisi olabilir

Vizyon budur

Fikret orman & Hasan Arat birlikte keske biseyler yapsa

Les benjamins i marka yapti bu takim. Vizyon zirve

Bunun üstüne çıkmak imkansız gibi bir şey. Prodüksiyon kalitesi, çıkış noktasının doğrudan taraftarın bulduğu slogan olması, oyuncuların seviyesi, dansçıların profilindeki çeşitlilik, müzik, kurgu… Kusursuz.
Benzer Videolar
Sensitive content
Neee biri tarkan mı dedi 🔪
🍀
19,839 görüntüleme • 1 yıl önce
ney ney ney ziraat'te gol atan yabancı wonderkid mi dedi biri..
Probis
133,137 görüntüleme • 3 ay önce
