正在加载视频...
视频加载失败
Biri 'VEFA'mı dedi?
9 条评论

Edith Ünsalan Şenyuva1 年前
Mezarda Köpekleri çok gördüm ama ilk kez Kedi gördüm. Ancak Kedi sahibi olarak Onların nankör olmadıklarını sahiplerinin yokluğunda bunalıma girdiklerini söyleyebilirim.

mustafa38 turko1 年前
İnsanın nankörlüğünü geçebilecek bir canlı olduğunu sanmıyorum.

Leyla _🌷_1 年前
İşte,en güzel örneği.

a s1 年前
Yoksa sahibi yaşıyor muydu da toprağı kazmak istedi 😱😱😱😱😱

Edith Ünsalan Şenyuva1 年前
Kediye ne kadar kötü davranıyorlar

karapapak1 年前
Fe sübhanallah .La havle vela kuvvete illa billah.

Vildan Çakır1 年前
Ah be kuzum... 🥺 Sahibine ne mutlu. Demek ki çok güzel bir kalbi ve ruhu varmış...

Kainat1 年前
😭

Oʐʟɛʍ1 年前
İçim acıdı…
相关视频
0:43
Sensitive content
Neee biri tarkan mı dedi 🔪
🍀
19,839 次观看 • 1 年前
