Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
#bist100 #endeks #BORSA #BOFA Endeks Görünüm ve Serzeniş 😉🤬
42,148 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Bu büyük kurumlar bizi bitirdi nerden alırsan al hep kaybediyorsun. Bu enflasyon ortamında ortalama hisseler %35 geri geldi 1000 tl 650 oldu . Halbuki en az 1350 tl olmaliydi yani şuan en az % 55 zarardayiz büyük kurumlar kazanacak diye biz hep kaybediyoruz

Tşkürler nefes oldun

Bizler ky er için Sıfır faizli vatandaş kredisi diye alay ediyormuş bide adamlar yazıklar olsun

Siz bile haksız rekabet diyorsanız, küçük yatırımcı ne yapsın?. Bu işin içerisinde olmayan yukarıdakilerin acilen olaya müdahale etmesi gerekir.

Spk kapandı heralde Volkan Hocam isteyen dilediği gibi at koşturuyor

Hala teknik diyenlere kapak olmuş 🙏

Senden bi cacık olmaz daha bi kere bir analizinin doğru cıktıgını görmedim

👏👏👏

Hedef enflasyonu düşürmek ama birikimlerini ülke sanayisine yatıranların cezalandırıldığı bir ülke olduk.

Abi ky ye sahip çıkan yok keşke @memetsimsek istifa etse
Ähnliche Videos
Borsada halimiz EKTEDİR #borsa #bist100 #endeks #bist #borsa
UĞUR ERSOY
622,424 Aufrufe • vor 3 Jahren
