Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

#bist100 #endeks #BORSA #BOFA Endeks Görünüm ve Serzeniş 😉🤬

42,148 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von mustafa🇹🇷metin
mustafa🇹🇷metinvor 1 Jahr

Bu büyük kurumlar bizi bitirdi nerden alırsan al hep kaybediyorsun. Bu enflasyon ortamında ortalama hisseler %35 geri geldi 1000 tl 650 oldu . Halbuki en az 1350 tl olmaliydi yani şuan en az % 55 zarardayiz büyük kurumlar kazanacak diye biz hep kaybediyoruz

Profilbild von DR.süleyman kaplan 🦷
DR.süleyman kaplan 🦷vor 1 Jahr

Tşkürler nefes oldun

Profilbild von erkan
erkanvor 1 Jahr

Bizler ky er için Sıfır faizli vatandaş kredisi diye alay ediyormuş bide adamlar yazıklar olsun

Profilbild von Akın Başözen
Akın Başözenvor 1 Jahr

Siz bile haksız rekabet diyorsanız, küçük yatırımcı ne yapsın?. Bu işin içerisinde olmayan yukarıdakilerin acilen olaya müdahale etmesi gerekir.

Profilbild von ▁ ▂ ▄ Sadece Teknik ▄ ▂ ▁
▁ ▂ ▄ Sadece Teknik ▄ ▂ ▁vor 1 Jahr

Spk kapandı heralde Volkan Hocam isteyen dilediği gibi at koşturuyor

Profilbild von Çiğdem Karamanlı 🍀
Çiğdem Karamanlı 🍀vor 1 Jahr

Hala teknik diyenlere kapak olmuş 🙏

Profilbild von Oğuzhan Duman
Oğuzhan Dumanvor 1 Jahr

Senden bi cacık olmaz daha bi kere bir analizinin doğru cıktıgını görmedim

Profilbild von ALİ
ALİvor 1 Jahr

👏👏👏

Profilbild von Kuzey__Ege
Kuzey__Egevor 1 Jahr

Hedef enflasyonu düşürmek ama birikimlerini ülke sanayisine yatıranların cezalandırıldığı bir ülke olduk.

Profilbild von Uğur ŞİMŞEK
Uğur ŞİMŞEKvor 1 Jahr

Abi ky ye sahip çıkan yok keşke @memetsimsek istifa etse

Ähnliche Videos