Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
BOTAŞ ÖNÜNDE OTURMA EYLEMİMİZ DEVAM EDİYOR
29,530 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Kurban olam abla o saf vicdanı sana veren Allah'a .Sizin gibi vicdanlar oldukça İslam'ın sancağı hiç yere düşmeyecek.

Sorumluluğumuzu üstlenen anlatımı tebrik ediyorum. Eyleminiz hayırlı olsun.

Yerim ya biz çokmu merakliyız burada oturmaya ama insanlar yürekleri açıyor

Yiğit mücahit kardeşim mücadeleniz başarılı olur inşallah

Rabbim sşzden razı olsun inşallah...

Hak mücadeleniz Türkiye’nin heryerine yayılacak Allah’ın izni ile.

Sadece şov yapıyorsunuz çakma Müslümanlar İran Halep'te Suriye'de o kadar katliam yaptı sesiniz çıkmadı aksine destek verdiniz

Jandarma utanmadan kadını oradan kaldırmaya çalışıyor

Allah razı olsun sizlerden. Hakkınız ödenmez ..

Yaptığımız eylem değil, İran ajanlığı
