Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Brand apa ni? Boikot?!!!

5,467,706 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

AL profil fotoğrafı
AL2 yıl önce

macam ni lah orang kita. orang viral sebab isu negative diagungkan sampai macam ni. tak pelik dah. dah jadi macam satu perkara yang wajib. viral benda bodoh > jadikan lebih famous > dapat kerja

Zulaika🔺 profil fotoğrafı
Zulaika🔺2 yıl önce

Kalau kat Korea, mana mana retis/model/influenza yg ada scandal terus kena boikot weyh😭 Kat Malaysia ni lagi di agung agung kan😭😭 YA ALLAH KESIAN FIRST WIFE DIA🥹 AHHHH GILA BABIHHHHH

Pnnfam profil fotoğrafı
Pnnfam2 yıl önce

Speechless. Owner bisnes mmg ada yg suka tunggang nama2 yg tgh viral. Tapi tak sanggup la yg ada kontroversi. Kononnya bad Marketing is a good Marketing

cujie profil fotoğrafı
cujie2 yıl önce

@AslannAs Wtf dia amek 1st wife jadi model jugak untuk koleksi baju yang samaaa!!

nuuuunadh profil fotoğrafı
nuuuunadh2 yıl önce

jalang + sundal = babi

yasmin profil fotoğrafı
yasmin2 yıl önce

To jelita wardrobe, buat mcm ni rasa dah bagus sangat ke? Lagi nampak keji dan bodoh ya, mula2 amik 1st wife as model, and now? Dua ketul penyangak ni? Dahlah jenama aku tak pernah dengar, nak viral sangat guna cara bodoh promote dua ekor ni, sensitif sia benda2 mcm ni

🥣 profil fotoğrafı
🥣2 yıl önce

Sumpah riak muka si marissa dlm video ni nampak bitchy gila sial. Boleh nampak muka rampas husb org

👑 SonesLoveSoshi 💗 profil fotoğrafı
👑 SonesLoveSoshi 💗2 yıl önce

Tak faham, ambik orang yang problematik jadi model lepas tu dia jadi famous

Ramli Sirap profil fotoğrafı
Ramli Sirap2 yıl önce

Member aku ada telinga mcm tu gf dia pon lawa. Aku rasa perempuan suka telinga mcm tu

knh profil fotoğrafı
knh2 yıl önce

Hmmm

Benzer Videolar

Tebak brand hp apa ini?
0:24

Sensitive content

Tebak brand hp apa ini?

sosmed keras

334,866 görüntüleme • 2 yıl önce