Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Buda benim şahsi görüşüm

142,987 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Burak Yilmaz¹⁹⁰⁷ 💛💙🇹🇷🇺🇸⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️'s profile picture
Burak Yilmaz¹⁹⁰⁷ 💛💙🇹🇷🇺🇸⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️1 year ago

Fred hariç katiliyorum. Ama yine de genelleme yapmamak lazım diye düşünüyorum kaptan.

Dadass's profile picture
Dadass1 year ago

Fred, Kuyt, Torreira, Elmander, Yobo vb. başarılı örnekler de var. Genelleme yanlış olmuş bence.

Yellow Canary Hooligan's profile picture
Yellow Canary Hooligan1 year ago

Abi belki haklı olabilirsin ama anelka bence iyiydi

Tarık Ataklı's profile picture
Tarık Ataklı1 year ago

Anelka dan demeyeydin izlemeye devam ederdim reis 😅😅 çok şükür Allah'a, bu gözler Fenerbahçe de Anelka yı gördü 😎

Himmethan's profile picture
Himmethan1 year ago

Abi fredi unuttun

Emir's profile picture
Emir1 year ago

Mantiksiz olmus yorum. Oyuncusuna gore degisir. Fred de premier ligden geldi ama gayet basarili. Maxi Premier lige gelmeden Fransadaydi orda cok basarili olmustu. Fransa liginden direk gelseydi de mi ayni cumpleyi kuracaktin ? Bi de adam zaten Arabistandan geliyor.

Gökhan Esen's profile picture
Gökhan Esen1 year ago

Bizde fransa'dan gelen topçular işe yarıyor

Reigen🇯🇵's profile picture
Reigen🇯🇵1 year ago

Fred?

Fenerbahçe Ajans 🇹🇷's profile picture
Fenerbahçe Ajans 🇹🇷1 year ago

Ümit abi çeken kişi elini hopörlerden çeksin sesin çok az geliyor @UmitOzatOnline

Galatasaray Arena's profile picture
Galatasaray Arena1 year ago

Buda

Related Videos

buda benim gözümden 💌✨
2:00

Sensitive content

buda benim gözümden 💌✨

Ayşe

29,468 views • 1 year ago