Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ÇAPSIZ MANSUR…. İŞTE ANKARA…
293,979 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Kağan Aksoy3 yıl önce
Sonunda deniz gelmiş Ankaraya

Harun 🇹🇷3 yıl önce
2 ay önce durum bizde aynısıydı. @zabeyazgul #şanlıurfa

Berrin Ozdemir3 yıl önce
Baskanim sizin en begendigim lafiniz bu “capsizz”,harikasiniz👏👏👏

Ankara Seymeni3 yıl önce
Gezmekten Ankara ya sıra gelmiyor ki 😡

Sefa Kayabaşı3 yıl önce
Baskanim muhalefet HARIBO rezerve bulmus debrem bolgesinde calismalara baslanacak

İsmail Zebihullahاسماعيل ذبيح الله 🇹🇷☝️3 yıl önce
Başkanım sizin 20 yılda getiremediğiniz denizi Mansur bey 4 yılda getirdi 👏

ismail3 yıl önce
Mansur ankaraya deniz getirmiş

HAKAN GÜRKAN 🧢🇹🇷 TS3 yıl önce
@akalincetin Muhteşem👇👇👇👇👇

Necati Demirel3 yıl önce
Bunlara destek verenler böyle olsun istiyor anlaşılan .

Nergis3 yıl önce
Apo Bey Teleferiği de durdurmuş, varolanı çalıştıramıyor.Ankara’ya yazık oldu.
Benzer Videolar
0:47
Sensitive content
YA BARİ KIZILAY’A BİR TANE ARAÇ GÖNDER ÇAPSIZ MANSUR…
İbrahim Melih Gökçek
156,871 görüntüleme • 1 yıl önce
