正在加载视频...

视频加载失败

Çebi 'nin kazıklarından Chamberlain

84,427 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Alper 的头像
Alper1 年前

En büyük kazığı Rashica ile yedik. ne koşabiliyor ne çalım ne gol ne asist ne dripling

C UGRCN 的头像
C UGRCN1 年前

Mouse yavaşça yere bırak, sakinleş.. Gedson ve Musrati öv! Ufkun açılıp, futbol öğrendiğinde chamberlain izlersin.. İlkokul ya da lisede, "Kubrick" izleyip beğenmek olmaz.. Recep İvedik izkeyeceksin.. Osuruğa (gedsona) güleceksin..

Kahraman 的头像
Kahraman1 年前

Rezalet. Yıllık maliyeti toplam 5m$ 3 yıl imza parasıyla 17m€ çöpe attık

COOGER BABA 🤍🖤 (BAHADIN 🇹🇷) 的头像
COOGER BABA 🤍🖤 (BAHADIN 🇹🇷)1 年前

Chemberlain 'e kurban ol sen.. Adam sağ bek oynadı zorunluluktan.. O çıkana kadar pozisyon vermedi takım.. Algı yapmayın.. Senin verdiğin zararı renkliler vermiyor

Cons JK 的头像
Cons JK1 年前

Stad dolmadan çıkan ses realin taraftarının çıkardığı sesten fazla. Ya şu bernabau gibi bi stadımız olsa varya.

Beko Silva 的头像
Beko Silva1 年前

şaka gibi, bu mal 2 sezondur bizde oynuyor...

nejathn 的头像
nejathn1 年前

Solskjaer efendi ise maç sonu bize Chamberlian övgüsü yapıyor. Bu rezil oyunu taraftar görüyorda hoca olarak sen mi görmüyorsun!

🦅🦅🦅🦅🦅 的头像
🦅🦅🦅🦅🦅1 年前

Çebinin kazığı ama Ole ile kazığı daha çok hissediyoruz

BOZKURT 🧑‍🧑‍🧒‍🧒 🐺𐱅𐰇𐰼𐰰🇹🇷 的头像
BOZKURT 🧑‍🧑‍🧒‍🧒 🐺𐱅𐰇𐰼𐰰🇹🇷1 年前

Hentbol şubemizi Ahmet Nur Çebi beye veriyoruz 🤬🤬🤬

justG!zem📍 的头像
justG!zem📍1 年前

Ancyi gsye veya fbye transfer edemiyor muyuz ? Alacaklarını verip gönderelim

相关视频