正在加载视频...
视频加载失败
Çebi 'nin kazıklarından Chamberlain
10 条评论

En büyük kazığı Rashica ile yedik. ne koşabiliyor ne çalım ne gol ne asist ne dripling

Mouse yavaşça yere bırak, sakinleş.. Gedson ve Musrati öv! Ufkun açılıp, futbol öğrendiğinde chamberlain izlersin.. İlkokul ya da lisede, "Kubrick" izleyip beğenmek olmaz.. Recep İvedik izkeyeceksin.. Osuruğa (gedsona) güleceksin..

Rezalet. Yıllık maliyeti toplam 5m$ 3 yıl imza parasıyla 17m€ çöpe attık

Chemberlain 'e kurban ol sen.. Adam sağ bek oynadı zorunluluktan.. O çıkana kadar pozisyon vermedi takım.. Algı yapmayın.. Senin verdiğin zararı renkliler vermiyor

Stad dolmadan çıkan ses realin taraftarının çıkardığı sesten fazla. Ya şu bernabau gibi bi stadımız olsa varya.

şaka gibi, bu mal 2 sezondur bizde oynuyor...

Solskjaer efendi ise maç sonu bize Chamberlian övgüsü yapıyor. Bu rezil oyunu taraftar görüyorda hoca olarak sen mi görmüyorsun!

Çebinin kazığı ama Ole ile kazığı daha çok hissediyoruz

Hentbol şubemizi Ahmet Nur Çebi beye veriyoruz 🤬🤬🤬

Ancyi gsye veya fbye transfer edemiyor muyuz ? Alacaklarını verip gönderelim
