Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Chamberlain Emirhan tartışması
524,021 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

ox adami tutamamis tutamadigi adama emirhan gitmis diger adam bos kalmis diger adam bosta kalinca oxta sen niye bunu tutuyon ben onu tutarim diyo

Şu taraftara yazık fedakarlık yapıp geliyor insanlar bu salakları izlemeye !

Bu tartışmadan sonra Emirhan oyundan iyice düştü, konsantrasyonunu kaybetti, ardından üçü yedik.

Here’s what could get more expensive with Trump’s new tariffs.

Emirhan bu maçla t.talha ile başlayınca oynayamadı çünkü alışkın değil ve ox burada haklı kendi adamını tutamayıp oxun adamına doğru yöneliyor. Sonrada maçtan düştü kötü oldu ama böyle tartışmak iyidir oyuncular en azından birbirine saygı duyuyor.

Ox kızmışsa haklıdır. Ki 3. golde gördük Emirhan'ı. Bailly de Tayfur'la tartışmıştı ve haklıydı.

Ox burda haklıydı.

Emirhanın kendi adamını tutması gerekiyo

şu ortamda nası maçı alıcan amk

Emirhan orta alana gelip pozisyon yokken yerini kaybedip rakibe basiyor. Tam bir amatör. Bir stoperin yerini bosalmasi demek komple herkesin yer değiştirmesi yerini kaybetmesi demek. Ox haklı

Bu kavgadan sonra Emirhan üç golüde yedirdi aw naptınız anasinami sovdunuz adamin
