Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Çizikçilerin #eregl bilanço yorumu:))
65,974 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Çızıkçı Höstadvor 2 Jahren
Aşk olsun Hocam :D direk beni niye hedef alıyorsunuz 🤣🤣🤣

Dr. Mete Akyol®vor 2 Jahren
Ahahahhahahha. Önden değilsin ya. Bilir o beni :)))

Azadvor 2 Jahren
hahaha

Cengizvor 2 Jahren
Okuduğunu anlayabilmek için altyapı lazım.

CÜNEYT ÖZERvor 2 Jahren
@borsaninizinden :D Başkanım buyur sabah yorum sormuştun. Aha da bu.

ALİHAYDARvor 2 Jahren
çok iyi annadım

Kenan Yıldırırvor 2 Jahren
Önemli olan senin yorumun abi

Mehmet KARAKÜLAHvor 2 Jahren
Hocam helal olsun size. Bir tek sizin yorumunuz olumsuzdu. Herkes yarın tavan açar diyordu. 👏

yavuztopsakalvor 2 Jahren
vay hemşehrim ne güzel açıklamış.sermaye piyasasının pirleri korkun artık.....

Ali velivor 2 Jahren
😂😂
