Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Çizikçilerin #eregl bilanço yorumu:))

65,974 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Çızıkçı Höstad
Çızıkçı Höstadvor 2 Jahren

Aşk olsun Hocam :D direk beni niye hedef alıyorsunuz 🤣🤣🤣

Profilbild von Dr. Mete Akyol®
Dr. Mete Akyol®vor 2 Jahren

Ahahahhahahha. Önden değilsin ya. Bilir o beni :)))

Profilbild von Azad
Azadvor 2 Jahren

hahaha

Profilbild von Cengiz
Cengizvor 2 Jahren

Okuduğunu anlayabilmek için altyapı lazım.

Profilbild von CÜNEYT ÖZER
CÜNEYT ÖZERvor 2 Jahren

@borsaninizinden :D Başkanım buyur sabah yorum sormuştun. Aha da bu.

Profilbild von ALİHAYDAR
ALİHAYDARvor 2 Jahren

çok iyi annadım

Profilbild von Kenan Yıldırır
Kenan Yıldırırvor 2 Jahren

Önemli olan senin yorumun abi

Profilbild von Mehmet KARAKÜLAH
Mehmet KARAKÜLAHvor 2 Jahren

Hocam helal olsun size. Bir tek sizin yorumunuz olumsuzdu. Herkes yarın tavan açar diyordu. 👏

Profilbild von yavuztopsakal
yavuztopsakalvor 2 Jahren

vay hemşehrim ne güzel açıklamış.sermaye piyasasının pirleri korkun artık.....

Profilbild von Ali veli
Ali velivor 2 Jahren

😂😂

Ähnliche Videos