Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Daha güzel anlatılamazdı.
192,843 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

O zaman bu analojiyi ilerletelim. Telefonu yapan akıllı insanı başka akıllı bir varlık yapıyor ise insanı yapan akıllı varlığı hangi diğer akıllı varlık yapmıştır? Bir dakika bir yerde durmamız gerekiyordu değil mi?

Olm bunlar modemci teyze seviyesinde düşünüyor. Ortaokulda falan izlerdik böyle animasyonlar. Determinizme falan girmeyin. Beynleri yanar 😂

🦍: Araçların da Bisikletlerin de Telefonların da Milyonlarca yıl içinde evrimleşerek nasıl bugünlere geldiğini Bilimsel olarak ispatladık biz Gericiliğe Yobazlığa gerek yok! Hayret bişey yaa...! 🦍

Cep telefonlarının üreme içgüdüsü var mı? Kendilerine benzeyen ama biraz farklı çocuklar yapıyorlar mı? Genetik bilgi taşıyorlar mı? Doğal secilim , cinsel secilim, crossover gibi mekanizmalardan geçiyorlar mı? Evrimi hiç anlamamak.

Bunu hiç kimse düşünenememişti. Felsefe tarihinde hiç sorgulanmamış bir konu bu. Bravo bunu yapana. Ama şeyi de düşünmek lazım tabii iPhone 6 gibi kusurlu şeyler dahi tek başına ortaya çıkamıyorsa en mükemmel ve kusursuz varlık olduğu iddia edilen Tanrı nasıl tek başına ortaya çıkabiliyor? Cevap şu olur muhtemelen: “Tanrı tanımı gereği öyle çünkü. Biz irademizle daha ileri gidemiyoruz.” Aynı şeyi iPhone 6 da kendisi için söyleyebilirdi. Neden belli bir varlıkta duruyoruz mesela? Argüman kendi içinde oksimoron gibi ama olsun.

Doğru, şimdi asıl soruya gelelim, bizi yaratanı kim yarattı, tesadüfen oluşmuş olamaz.

bu islamcılar niye allahı kanıtlayacağız diye böyle 10 iq örnekler verip duruyor aq. kendi zeka seviyelerine göre çok mantıklı geliyor olabilir ancak millet götüyle gülüyor bu tür örneklere.

Samsungcuyuz elhamdülillah

Bk gibi
