Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Daha güzel anlatılamazdı.
12,042 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
3 Yorum

Sevinç dkrkmz1 yıl önce
Daha iyi anlatılamazdı ✍️✍️✍️

Ümit1 yıl önce
Çok ğüzel özetlenmiş

Cezmi Bıyıksız1 yıl önce
Ben de 29 Ekim günü 39 yıllık hayat ortağım, can yoldaşımı kaybettiğimde panikle tüm butonlara bastım, 110, 112, 155 bütün numaraları çevirdim. Eşimin vefatından tam 90 gün geçtiği halde, hala bir yanıt alamadım. Bu dünyadaki son günümün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.
