Loading video...
Video Failed to Load
Dela & plugga!! Ses i göteborg!
6 Comments

SMGULD2LAX251 year ago
Grym ramsa, vad är det för melodi?🖤💛

Solar Heavy1 year ago
- Come Around

Vamos Snorungar1 year ago
Äntligen ! Längtat sen jag hörde den från 515 påväg från bussen hem från GAIS borta förr året! 5/5

AIK, Linje röd1 year ago
10 av 10😍😍

Legolas1 year ago
Den är grym, men tyvärr lär läktarna inte lära sig "tjalala" stycket

David Lee Mörth1 year ago
Ska melodin verkligen vara Careless Whisper? Jag får lite känslan att något mer upbeat skulle passa bättre. Oavsett, ses i Gbg.
Related Videos
Under klimatmarschen i Göteborg bjöd rebellmammorna på dans.
Daniel Schatz
47,625 views • 3 months ago

