Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Dela & plugga!! Ses i göteborg!

39,860 views • 1 year ago •via X (Twitter)

6 Comments

SMGULD2LAX25's profile picture
SMGULD2LAX251 year ago

Grym ramsa, vad är det för melodi?🖤💛

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- Come Around

Vamos Snorungar's profile picture
Vamos Snorungar1 year ago

Äntligen ! Längtat sen jag hörde den från 515 påväg från bussen hem från GAIS borta förr året! 5/5

AIK, Linje röd's profile picture
AIK, Linje röd1 year ago

10 av 10😍😍

Legolas's profile picture
Legolas1 year ago

Den är grym, men tyvärr lär läktarna inte lära sig "tjalala" stycket

David Lee Mörth's profile picture
David Lee Mörth1 year ago

Ska melodin verkligen vara Careless Whisper? Jag får lite känslan att något mer upbeat skulle passa bättre. Oavsett, ses i Gbg.

Related Videos