Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Der Untergang (Çöküş) - 2004
131,061 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

KOMUTANLARI DINLICEKTIN GZLGUNU SKTGM

İzlediğim en iyi İkinci Dünya Savaşı filmlerinden...

aptal herifin teki etrafında ki onca zeki komutanı da harcadı milyonlarca genç nüfusunu yok yere kaybetti masum insanlara yaptıkları için yorum yapmak bile zor

Tam bir başyapıt Führer in insani yönünü anlatan hüzünlü bir hikaye

Hitlere aptalın teki diyenler çok var ama oo siyasi Bi deha bunu kabul edin yaşadığı travma suikastler onu sağlıklı düşündüremedi hata yaptı, strateji ve taktik zekalılığı sayesinde süper güç oldu Almanya hala onun ekmeğini yerler de nankörlük ederler nazilere

Yanlız hitleri bu abimizden daha iyi canlandıranı görmedim

Bruno Ganz harika bir oyunculuk performansı sergilemişti.

Savaşı kaybettirenler tam liste. Sadece Himmler eksik

Legend

Onbaşıya tekmil veriyorlar

