Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Dik tertelan buku english ke 😰

1,730,992 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 37

Фото профиля keem
keem3 лет назад

So lepasni kalau baby aku keluar je, terus aku bagi dia tengok youtube omputeh, biar dia nangis pun bahasa omputeh 😭☝🏻

Фото профиля Shawn Hartje
Shawn Hartje1 год назад

A laugh-out-loud journey through '90s culture. Free in Kindle Unlimited

Фото профиля Lotus's Malaysia
Lotus's Malaysia3 лет назад

Englandnya lagi bagus drpd min😭

Фото профиля keem
keem3 лет назад

Kita kena belajar dengan dia min 😭

Фото профиля 𝐍𝐢𝐞𝐝𝐚 
𝐍𝐢𝐞𝐝𝐚 3 лет назад

Sekolah mana dia hantar anak dia ni? Boleh la akem hantar anak dekat sekolah tu nanti.

Фото профиля keem
keem3 лет назад

Dengar cerita parents dia bagi dia pendedahan english dekat youtube daripada kecik, parents dia macam kita je org malay. Sorry kalau salah info.

Фото профиля normastura
normastura3 лет назад

I think he learn from ms rachel & blippi & many other from YouTube. But i agree what he talking about. Right now silibus is not like waht we learn before. Standard 4 learn form 3 silibus. I think form 3 learn university silibus😅 sorry for my bad english🤣🤣

Фото профиля sharg | content & tiktokshop
sharg | content & tiktokshop3 лет назад

the only flex yg aku approved ✅👍 unlike menangis bini saya book satu pawagam rich privilege obv i know u rich pls stahpppp

Фото профиля fart smella
fart smella3 лет назад

Dengar english ni dah biasa. Dulu masa kecik main kat taman ada satu budak perempuan ni fasih teruk cakap spanish n mak dia ckp dia belajar dari tv je 😭😭

Фото профиля fade
fade3 лет назад

I pray that he gets amazing classmates once he gets into primary/secondary school, the amount of times my friends kena nganjing (yes that had to be in malay) just for speaking in english is crazy

Фото профиля Khaidir Zakaria
Khaidir Zakaria3 лет назад

abg terhibur dan gembira tgk reaksi ko bercerita dik , well done!

Фото профиля SIROCCO CALIMA ZONDA ANDHI ENGAGE ARISTOTLE
SIROCCO CALIMA ZONDA ANDHI ENGAGE ARISTOTLE3 лет назад

Normal for the kids brought up in Mont Kiara, TTDL KL, Damansara Utama, Bangsar, Jalan Langgaq Duta, Subang Jaya,etc.Kenyataan umum tapi hakikatnya 99% betul, so jangan terasa.

Фото профиля Ery
Ery3 лет назад

Aku tak rasa dia tertelan buku english, aku rasa mak dia rebus buku english untuk dia minum setiap kali dia berkelip. Untung anak bijak macam ni, beljar rerajin dik. Esok jadi menteri. Senang hidup family dik 🤣

Фото профиля Zaeem Zainal
Zaeem Zainal3 лет назад

mak dia sekolah darjah 1 tahun bila? Kalau anak besar ni mak dia maybe skolah rendah in 80s or 90s. Masa tu sekolah rendah ada Subjek selain BM, BI dan PI, sains pun ada dipanggil subjek ALAM DAN MANUSIA. Muzik pun ada, seni pun ada.

Фото профиля JalalMisai
JalalMisai3 лет назад

Tak dapat cakap inggeris, dapat cakap Melayu dengan lancar pun dah bagus sebenarnya.. Berbeza dengan anak jiran pakcik... Kesian tengok masa dia baru lahir, langsung tak pandai cakap apa-apa.. Inggeris tak boleh, melayu pun tak boleh.. 😭

Фото профиля uncle_nasihat
uncle_nasihat3 лет назад

Accent a bit of Malaysian plus British, tak pekat sgt. But intonation is very British.

Фото профиля HETAF.TPG
HETAF.TPG3 лет назад

Aku yg dengar dia ckp pun rasa teruja nak dengar sampai habis😍😂

Фото профиля Rosmah Bebas
Rosmah Bebas3 лет назад

Dia bukan pasal english je, tapi content dia. Saya dulu kecik2 macam ni jiran tanya 2+1 dah lari menyorok kat dapur

Фото профиля Shie ⋆.˚🦋༘⋆
Shie ⋆.˚🦋༘⋆3 лет назад

Nak hire budak ni untuk ajarkan anak i umur 3 tahun english🤣

Фото профиля Anna
Anna3 лет назад

Guys pecayalah. Youtube. I ada kenal sorang jiran ni. Dia anak yatim dari syria,umur 5 tahun, boy, boleh fasih mcm ni lah, mak dia xmampu pn hantar tadika,xboleh ckp English langsung, dia je yg tolong translate untuk mak supaya boleh communicate dgn jiran2 local ni

Фото профиля Phayad
Phayad3 лет назад

serious question, macam mana nak didik anak boleh fasih macam ni dalam usia yg masih kecik ye? kita punya english yg dah besar ni pun haram kelaut

Фото профиля Linaazlina
Linaazlina3 лет назад

Pintar dan lancar sekali sebutan bahasa English anak ini..👍👍👍

Фото профиля Syafiqa Sazly 🇵🇸
Syafiqa Sazly 🇵🇸3 лет назад

tapi kebanyakan kids jaman now memang ramai pandai speaking 👍🏻 tapi kalau balance lagi bagus , sebab adik sedara aku kemain cakap englis , bahasa melayu dia bangla lagi faham 😂

Фото профиля YB PH 🍉
YB PH 🍉3 лет назад

Mak dulu masuk sekolah kena berperang dengan gajah dan rimo di hutan! Itu yg sempat belajar 4 subjek je tuu😆 tripical mom

Фото профиля T R O Y 🐺
T R O Y 🐺3 лет назад

Im soooo proud with his fluency in English. But try to avoid to begin a sentence with the word “like” that’s an influence from American English 🙏🏼 #JustMyTwoCent

Фото профиля Hanna
Hanna3 лет назад

When you're younger, you learn languages easier

Фото профиля md zol
md zol3 лет назад

aku lempang juga mak kau dik dia sekolah dlm gua ke🤣 Meh jumpa kami uncle2 cikgu ni

Фото профиля danZ
danZ3 лет назад

honestly i learnt those speaking kinda stuff with these kind of videos

Фото профиля a. w.
a. w.3 лет назад

Can we talk about the issue he raised? Cause sir, you’re right. We had it easy. Kids nowadays are advanced. I have no doubt they can be way better (in lot of aspects). It’s about time us millennials start to look into matters this new gen raised seriously.

Фото профиля hasifdarimi.-
hasifdarimi.-3 лет назад

Kalau budak2 cakap gini kan sedap sikit telinga dengar,ni duk "Kamu nanyak kamu nanyak"Aku henyak kang baru tau.

Фото профиля °Årūńã Râj°
°Årūńã Râj°3 лет назад

@meerajaysh @AmbbiDevarajoo

Фото профиля к. αzωαη
к. αzωαη3 лет назад

Sama la macam anak saya. Skrg umur 5 tahun mmg petah cakap English. Kitaorg mmg ajar English kat dia dari mula. Ada 1 disadvantage la. Bila dia cakap melayu ada slang mat salleh sikit. 😅

Фото профиля sevenfourninenine 🌕
sevenfourninenine 🌕3 лет назад

Ni memang jenis tengok youtube byk ni. Mcm 2 org anak kembar pompuan aku, kalau bercakap berdua & dgn cousin dia mmg speaking London terus. Masa main online game pun speaking London. Pronunciation & vocab sgt bagus. Aku kalah.

Фото профиля the cereal eater 😼
the cereal eater 😼3 лет назад

Speaking like water

Фото профиля harizan 🍉
harizan 🍉3 лет назад

Jap sekolah ko ada subjek robotics ke dik?? Hebatnya

Фото профиля zairul nadzery
zairul nadzery3 лет назад

Tengok video sambil pejam mata..power wehhh..aku seumuran mcm dia tunggang langgang what hah yeah yeah sorry please..Allahu dik.. parenting kau hebar dik

Фото профиля 🦋🐯
🦋🐯3 лет назад

Dasyat ank dye. Tp aku wonder, skola mne mak dye blaja ade 4 subjek je utk standard 1-6. Aku rase dulu aku da blaja sains.

Похожие видео