正在加载视频...
视频加载失败
Ebubekir Sifil acımamış...
9 条评论

Zaten çağımızın en büyük hastalığı bu herkes alim olmuş ilim irfan sahibi olmuş olmuş da İslamiyet’i eleştiriyor, Ebu Bekir hocanın ağzına sağlık .

Deve sidiğini içememişti

Ne programdı be caner taslaman yerle bir olmuştu

Utanmıyormusunuz Utanmıyorum Utanmanız lazım! -işinözeti

İstese vakfını ihya edip milyonları kazanabilirdi ama bırak kazanmayı maddi sıkıntıdan dolayı vakfı kapandı Ebubekir hocanın. Samimiyeti doğru sözlüğüğü dik duruşu haksızlığın karşısında eğilip bükülmemesi. Sen çok başkasın @EbubekirSifil hocam Allah ömrünü bereketlendirsin.

Canım hocam yaaa Sohbetlerinde o sakin kişiliği karşısında alim kılığında bir zalim olunca nasıl da rafa kalkıyor✨ Gerektiğinde Hz. Osman (ra) dinginliği gerektiğinde Hz. Ömer (ra) cevvalliği

Esas konu tartışılmıyor ki... Sayın Sifil, Caner Taslaman'ın iyi düzey Arapça bilmemesi üzerinden tartışmayı kotarmaya çalışıyor...

Hadis dersinde büründüğüm kişilik ektedir :)

Ebubekir hoca keşke mantıklı bir şekilde aciklasaymis, arapça bilmediğinden dem vurarak konuyu değiştiriyor.
