Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

El projecte de Junts per Catalunya🎗 ha de tenir com a element nuclear les persones, la dignitat i els drets humans. Perquè estem en un moment en què cal escollir entre odi o esperança, i som el partit de l’esperança, de la llibertat, del futur i del progrés.

41,505 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Miquel Montarmat profil fotoğrafı
Miquel Montarmat1 yıl önce

@JuntsXCat I tu, silenciant a qui us posa la cadireta en perill i us treu les vergonyes, has escollit odi.

Raül 🌹⚔️🌹🇮🇱🇨🇭 profil fotoğrafı
Raül 🌹⚔️🌹🇮🇱🇨🇭1 yıl önce

@JuntsXCat Si home si, au va, ami no m'enredes mes. L'odi el gastas tu amb els cordóns sanitaris en nom de la teva democràcia, llibertat i dignitat a mida.

GENÍS 3️⃣3️⃣🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇮🇱 profil fotoğrafı
GENÍS 3️⃣3️⃣🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿🇮🇱1 yıl önce

@JuntsXCat I el dret a la nostra seguretat i la dels nostres fills, en quin “element nuclear” ho encaixeu???? Vosaltres heu escollit, claríssimament, odi! Odi als catalans

Núria Stubborn profil fotoğrafı
Núria Stubborn1 yıl önce

@JuntsXCat L'esperança es diu Independència.Punt.

Joan Jane profil fotoğrafı
Joan Jane1 yıl önce

@JuntsXCat A la sra. Borràs, l'heu apartada per fer ombra als mediocres, per independentista o per les dues coses? Porteu retràs, però seguiu el camí d'ER.

David Vinyals profil fotoğrafı
David Vinyals1 yıl önce

@JuntsXCat Ho sento però ja no sou esperança de res...

Magí Hildebrandt profil fotoğrafı
Magí Hildebrandt1 yıl önce

@JuntsXCat La llibertat d'expressió és un dret humà, per cert,

Rubèn Novoa 𝕏Catalunya profil fotoğrafı
Rubèn Novoa 𝕏Catalunya1 yıl önce

@JuntsXCat Que covards sou @KRLS

Bersabuch #1OCT.Ni Oblit Ni Traïdors☆X🏴#JoSocCDR profil fotoğrafı
Bersabuch #1OCT.Ni Oblit Ni Traïdors☆X🏴#JoSocCDR1 yıl önce

@JuntsXCat M'heu decebut, hi ha gent competent, pero ja sou autonomistes. I tu com a president del parlament fas pena, el que fas amb @orriolsderipoll no tens collons de fer-ho amb cap espanyol, i aixo sen diu traïció.

Garnatxapeluda profil fotoğrafı
Garnatxapeluda1 yıl önce

@JuntsXCat Doncs veient l'odi amb que amenaça a la de Ripoll en seu parlamentari,i a tots els catalans que l'han votat, està clar que vostè no pot donar lliçons d'esperança.

Benzer Videolar

L’1 d’octubre és part de la història i és alhora fonament per al futur. Va ser un referèndum i el vam guanyar: d’aquella victòria, aquesta llarga repressió contra el conjunt del país, contra els seus interessos i la seva gent. Els “a por ellos” policials, judicials i mediàtics continuen mobilitzats, no han abandonat la trinxera per moltes divisions internes que tinguin, procurant impedir que continuem creant les condicions suficients per ser independents. El referèndum i la declaració d’independència eren condicions necessàries. Les vam assolir i vam assumir-ne les conseqüències. Ens cal treballar per assolir les condicions suficients, i és aquí on l’Estat espanyol, des de fora de Catalunya i des de dintre de Catalunya (ara també des de les nostres institucions) treballa perquè no les puguem abastar. Per això és imperiós que preservem la fórmula de l’1 d’octubre, perquè és la de la victòria: unitat, transversalitat, sense preguntar ni importar-nos què pensa el qui tenim al costat, ni quina llengua parla, ni quin origen té, ni quina religió professa; sinó integrar, incorporant el conjunt del poble de Catalunya en una mobilització permanent per la seva llibertat i amb mirada de futur. Perquè l’1 d’octubre és patrimoni històric, sí, però sobretot és la pedra fundacional de la construcció del futur de llibertat pel qual treballem cada dia. Visca Catalunya lliure!

krls.eth / Carles Puigdemont

52,433 görüntüleme • 8 ay önce