Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
El projecte de Junts per Catalunya🎗 ha de tenir com a element nuclear les persones, la dignitat i els drets humans. Perquè estem en un moment en què cal escollir entre odi o esperança, i som el partit de l’esperança, de la llibertat, del futur i del progrés.
41,505 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

@JuntsXCat I tu, silenciant a qui us posa la cadireta en perill i us treu les vergonyes, has escollit odi.

@JuntsXCat Si home si, au va, ami no m'enredes mes. L'odi el gastas tu amb els cordóns sanitaris en nom de la teva democràcia, llibertat i dignitat a mida.

@JuntsXCat I el dret a la nostra seguretat i la dels nostres fills, en quin “element nuclear” ho encaixeu???? Vosaltres heu escollit, claríssimament, odi! Odi als catalans

@JuntsXCat L'esperança es diu Independència.Punt.

@JuntsXCat A la sra. Borràs, l'heu apartada per fer ombra als mediocres, per independentista o per les dues coses? Porteu retràs, però seguiu el camí d'ER.

@JuntsXCat Ho sento però ja no sou esperança de res...

@JuntsXCat La llibertat d'expressió és un dret humà, per cert,

@JuntsXCat Que covards sou @KRLS

@JuntsXCat M'heu decebut, hi ha gent competent, pero ja sou autonomistes. I tu com a president del parlament fas pena, el que fas amb @orriolsderipoll no tens collons de fer-ho amb cap espanyol, i aixo sen diu traïció.

@JuntsXCat Doncs veient l'odi amb que amenaça a la de Ripoll en seu parlamentari,i a tots els catalans que l'han votat, està clar que vostè no pot donar lliçons d'esperança.
Benzer Videolar
Sensitive content
En el congrés que Junts per Catalunya🎗 celebra aquest cap de setmana a Calella presentaré la meva candidatura a la presidència del partit, amb la voluntat de contribuir des d’aquesta responsabilitat a la nova etapa política que s’obre per a la nostra organització i per al nostre país. La llibertat és la clau de la nostra independència. La de Catalunya passa per reforçar la nació, assegurar el progrés i defensar drets i llibertats, que és tot el que l’Estat espanyol ens nega. Ens nega la nació, ens posa en perill el progrés i ens vulnera drets i llibertats. Avui, Junts per Catalunya és la millor eina per servir a aquest propòsit. Però l’hem de reforçar, l’hem de millorar i fer que hi conflueixin moltes persones que senten la necessitat de defensar la nació per assolir la independència.
krls.eth / Carles Puigdemont
70,700 görüntüleme • 1 yıl önce
