正在加载视频...
视频加载失败
Elektrikli Araç Sahibi Olmak
10 条评论

bu ülkedeki insanların kafa yapısını çözmek imkansız. adam şarj derdi için skeç yapmış. gelip altına doğrusunu yazıp videoya bok atan var. gül geç arkadaş ne tırı vırı yapıyorsun. 500km yolda 5 defa şarj istemeyeceğini bilmeyecek kadar cahil miyiz ?

Yemeyin arkadaşlar, bunların tamamı elektrikli araç sahiplerinin oyunu, çok yayılmasın da şarjlar hep boş kalsın diye yapıyorlar, elektrikli candır 😂

Bedava verseler elektrikli araç almam. Hibrit ok ama elektrikli asla.

Komik olsun diye mübalağa yapıyorsun da şimdi fosil kafalılar ‘gördün mü bak elektrikli araba alınmaz’ sonucunu çıkaracak hayırlı olsun:)

Ya bırakın bu komiklikleri. Tesla kullanıyorum full şarj ile 550 km gidiyor. Hadi biraz bastın diyelim 400 km gider. Bir kez süper şarj istasyonunda o da 20 dakika şarj ettin mi değil İstanbul Yunanistan’a vardırsın. Ist - Ankara arası 475 km. Bir şeyi de boklamayın ya 😂😂

Şehir içi tamam, çok mantıklı ancak uzun yolda çekilecek çile değil, modern bir akaryakıtlı araçla yeni otoyollarda 140 a sabitleyip gidiyorsun, tüketim de uçmuyor, elektrikli araçla 140 ile gitsen zaten menzil yarıya düşüyor, hava soğuksa bir de o etkiliyor vs. vs.

O yuzden hibrit beyler . Şu çinli hibritler yalnız, kendi kendini şarz edenler. 1300 km 1100 temiz gidiyor bu arada

Verdiği örnek doğru ama eksik. sadece müziği kapatmakla olmuyor tasarruf için Sürat yapamıyorsun, Ekranı oldukça karanlık moda alıyorsun Yazın klimayı kapatman lazım Kışın da arabayı fazla ısıtmayacaksın ki şarjı çabuk bitmesin

Tesla Y ile İstanbul-Bodrum arasını 140km ortalama hız yaparak gittim. 2 defa şarj ettim, 35er dk sürdü.hiç sıra beklemedim.

Aslında bunlara elektrikli araba denilmesi yanlış . Pilli araba demek daha doğru olur🤔
