正在加载视频...

视频加载失败

Endeks niye düşüyor.

97,923 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)

11 条评论

Fadime Ercan 🇹🇷🕊 的头像
Fadime Ercan 🇹🇷🕊2 年前

Ortak olduğumuz şirketlerin ürünlerini alıyorum Mehmet hocam ,ben elimden geleni yapıyorum 😂

Lark Davis 的头像
Lark Davis1 年前

Worried $104K was the top? Think again. The Pi Cycle Top Indicator nailed the last two peaks and it says we’re not there yet. 👉 Join 130K+ investors prepping for the next big cycle. Subscribe now.

AYNUR BUYUKSAHIN 的头像
AYNUR BUYUKSAHIN2 年前

Ben niye orda değil evdeyim peki🙋🏻‍♀️ çünkü birinin #eregl ve #Sasa ile ilgilenmesi lazım 🤷🏻‍♀️💚

NameOfDown⚡️ 的头像
NameOfDown⚡️2 年前

Hocam Katmer Söyleminiz Mesaj Olabilir Mi 😂😂😂😂

Ceo53.com 的头像
Ceo53.com2 年前

Borsacıların borsa iştahı yok yemek iştahı var gibi ;) afiyetler olsun

Serkan Elalmış 的头像
Serkan Elalmış2 年前

Tahtaları kaldıracak kişiler karton bardakta çay içmez

Mehmet Mescioğlu 的头像
Mehmet Mescioğlu2 年前

Cam bardak yasak

Bülent Cengizkaner 的头像
Bülent Cengizkaner2 年前

Mehmet hocam ekibe söyleyin katmerle tavlayla oyalamasınlar BIST100'ü 😂 valla abi ahali perişan 😅

serhat genç 的头像
serhat genç2 年前

Abi sen tek başına hepsine yetersin sen de video çekiyorsun 😀👏🫶

Mustafa | 0xmstf.eth 的头像
Mustafa | 0xmstf.eth2 年前

Biz kaldırırız 🤣 afiyet olsun abi

şahin kuvanç 的头像
şahin kuvanç2 年前

Hava güzel millet dışarda tabi düşer😂

相关视频