Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

41,033 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Sindre Wiig Nordby's profile picture
Sindre Wiig Nordby1 year ago

Dette er vel det vanlige som med alle offentlige prosjekter? Si det skal koste «lite» for å få det gjennom, for deretter si «ups!» når det ender med å koste 4-5 gangeren?

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

take the journey

SverreS's profile picture
SverreS1 year ago

Det vil ikke være i nærheten av nok håndverkere til å utføre selv en liten andel av dette selv over mange år.

Chi Lie's profile picture
Chi Lie1 year ago

«Staten tar regningen» Det er våre skattepenger det. I tillegg kommer kostnader vi må betale etter skatter er innbetalt for oppgradering av privat bolig. Søk støtte hos Enova! Hvem er det sine penger da? Jo, igjen våre.

Klimaingeniøren's profile picture
Klimaingeniøren1 year ago

Du er ikke langt unna å kunne lage sånne der 2009 autotuned videoe-remixer med all denne kryssklippingen og limingen

Bardar's profile picture
Bardar1 year ago

Staten er OSS. Disse "politikerne" må ut. Vekk. Valg til høsten!

Jørgen Ulvøy's profile picture
Jørgen Ulvøy1 year ago

Hvorfor er spørsmålet hvem som skal betale? Mitt spørsmål er: hvorfor skal dette gjennomføres i det hele tatt?

Eum Imminens Fatum's profile picture
Eum Imminens Fatum1 year ago

Venstre tar rennafart mot sperregrensa. Godt å se👍

🇳🇴Laurentius's profile picture
🇳🇴Laurentius1 year ago

Hodeløst! Hvis "staten" skal ta store deler av regninga er det de skattebetalerne som allerede har gjort disse tiltakene eller har kjøpt nyere bolig som må betale for det. Aka de skal betale for det samme via skatt som de en gang selv har betalt for med sine beskattede midler

GaB's profile picture
GaB1 year ago

Staten staten staten… det er oss det. Venstre er komisk.

Easthill Viking from Norway's profile picture
Easthill Viking from Norway1 year ago

🚨1 til 3 millioner blir kostnaden for deg og meg! 🚨 Hvorfor? Arbeidermangel - Ingen til å gjøre jobben, gir prisstigning. Høy etterspørsel - Isolasjon, dører, vinduer, materialer er ettertraktet, gir prisstigning. Samtidig start - Alle skal i gang på én gang, gir prisstigning. Statlig kontroll - tar tid, gir prisstigning. Når du åpner en vegg eller tak, finner du flere feil - gir prisstigning. Men er denne isoleringen bra? Tette hus - Kun ventilasjon via rør, risiko for sopp og mugg, dyrt å vedlikeholde og dårlig luft etter noen år. Punkterte duker - Fukt og råte fra innsiden av veggene, dyrt å bytte. Duggende vinduer - Råte og dyre utskiftninger uten forsikring, kommer det forsikring som dekker dette blir det dyrt. Jeg har sett det selv i mange av mine Tek10 hus/rekkehus! Utbyggere må stå frem! Vi blir lurt av politikerne - de jobber for EU, ikke oss! Noen vil måtte gi bort husene sine fordi oppgraderingen ikke lønner seg. La oss kreve bedre! NEI til denne galskapen.

Related Videos