正在加载视频...
视频加载失败
Gel de ye 🤩🤩
7 条评论

Sênmurw 🪶2 年前
El ile ortadan ayı gibi koparmak suretiyle tüketilmeli

Şule Çakar2 年前
El emeği göz nuru. Nakış gibi işlenmiş bir ekmek. Vitrinlik adeta.

MB2 年前
Şimdi o ekmeği nasıl yiyeceksin

Beşiktaşspor jk2 年前
Şerefsiz güzelim ekmeği kesti 😁

Uruç2 年前
Abim napiyosun ya! Ekmek 2000₺ oldu bile şu an

Ecdadın türk kendi gibi.2 年前
Sussuz de gomeriz evelAllah 😋

🇹🇷coşkun TÜRKSOY🇦🇱2 年前
Müslümcü ekmeği
