Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Geniaal 🤣🤭 #cobw
31,733 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

MrDooreyvor 2 Jahren
🤣🤣🤣🤣🤣

Saki Christogotsisvor 2 Jahren
Doe maar gerust verder in PO2😉 Kampioen satire mogen jullie gerust zijn👍

Pitupo3000vor 2 Jahren
De buffalo's geloven nog steeds dat het ALWEER missen van Play-off 1 aan die 5 minuten Westerlo-Genk ligt. En vooral niet aan hun maandenlange tekortschieten. De invloed van Heins Calimero denken straalt af op de hele club.

Woutvor 2 Jahren
Genieten

Matthias Massaervor 2 Jahren
@Lucariggio6 prachtig

Drekbaktuutvor 2 Jahren
Daar staat ge dan, u wat aan te stellen omdat ge een heel seizoen te zwak zijt geweest in een reeks waar geen kat nog naar kijkt 😂😂😂

Jari Van Vlietvor 2 Jahren
@alfabeita

Rubenvor 2 Jahren
Hahahahahahahaha

Bart Danielsvor 2 Jahren
Kinderen

VG1904vor 2 Jahren
Kinderachtige aanstellerij.

