Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Gladiator II nasıldı? Spoiler yok 🤝

70,671 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Adolf Rizzler
Adolf Rizzlervor 1 Jahr

şöyle bir sahne göremeyeceğiz mesela

Profilbild von Murat
Muratvor 1 Jahr

Bu saufa övdüğüne göre kesin kötü film çıkacak

Profilbild von azizserkano
azizserkanovor 1 Jahr

Kardesim agzina saglik. Ne kadar guzel bir sekilde anlatmissin.👏

Profilbild von sezer karahöyük
sezer karahöyükvor 1 Jahr

İlk filmi izlemeyen "ben film izliyorum" demesin bir zahmet.

Profilbild von Cenk
Cenkvor 1 Jahr

Film,iyidir kötüdür orası ayrı da bu genç arkadaşın kullandığı Türkçe için tebrik ediyorum. Ağzına sağlık…

Profilbild von Leroy sane
Leroy sanevor 1 Jahr

Su Pedro Pascal çok kötü oyuncu

Profilbild von Hüseyin
Hüseyinvor 1 Jahr

Çok merak ettim

Profilbild von Akın Duran
Akın Duranvor 1 Jahr

Bok gibi inanmayın.

Profilbild von cacaca
cacacavor 1 Jahr

sonlarda çok fazla düşünüyorum demişsin akışı bozmuş

Profilbild von caracalla
caracallavor 1 Jahr

Daha büyük şekilde izliyormuşuz, hadi oradan ya 😃