Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

209,494 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Spindel profil fotoğrafı
Spindel1 yıl önce

Als er niks van metalen voorwerpen in de lucht zou dwarrelen. Waaarom piepen de Metaaldetectors dan zo hevig ?

NoShaveLife profil fotoğrafı
NoShaveLife2 yıl önce

🔥 🔥 🔥 Check out our shop here >>

Mart-in 🤟 profil fotoğrafı
Mart-in 🤟1 yıl önce

Dat wordt “ijsmist” genoemd. En wat is in vredesnaam lugt?

NJ Jafra profil fotoğrafı
NJ Jafra1 yıl önce

Hier is het duidelijker. Dit is al zo vanaf vorig jaar nov.. om de zoveel tijd.

Johan profil fotoğrafı
Johan1 yıl önce

Zal geen ijzer zijn denk ik maar is absoluut geen normale mist! zal eens een magneet buiten hangen

john profil fotoğrafı
john1 yıl önce

Nog niemand is op het idee gekomen om de lucht van de afgelopen weken , de mist te analyseren, niemand. Kan niks vinden op X en verder . Wie gaat analyseren en gaat voor de waarheid !

Cory Olis profil fotoğrafı
Cory Olis1 yıl önce

We noemen dat waterdruppeltjes en kleine ijskristallen. Het is koud, water bevriest, ook als het een waterdruppel in de mist is.

De Kapitein🚢🇫🇮🇳🇱🇺🇦🇬🇱🇨🇦🇲🇽🇵🇦 profil fotoğrafı
De Kapitein🚢🇫🇮🇳🇱🇺🇦🇬🇱🇨🇦🇲🇽🇵🇦1 yıl önce

Hoe fucking zwakzinnig ben je dan?

Inge profil fotoğrafı
Inge1 yıl önce

Zonder het bewijs dat het ijzer is, zie ik vooralsnog alleen maar ijskristalletjes tussen waterdruppels. IJsmist dus. 🤷‍♀️

De Neanderlander profil fotoğrafı
De Neanderlander1 yıl önce

IJs-mist, dat zie je wel vaker in de winter.

Astrid profil fotoğrafı
Astrid1 yıl önce

Als bv grafeenoxide nanoparticels goede geleiders zijn en men ademt die massaal in, wat worden wij dan? Of ga ik te ver in mijn gedachtengang.

Benzer Videolar