Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Happy Friday everyone!

24,870 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

MarcoMeatball profil fotoğrafı
MarcoMeatball2 yıl önce

Gosh. I really love the d2 soundtrack.

H.Atto profil fotoğrafı
H.Atto2 yıl önce

Most played track when i'm the DM. I love so much this soundtrack. You are the best.

Slime Gamer profil fotoğrafı
Slime Gamer2 yıl önce

"Quirky Bones" One of the best songs on this soundtrack, ¡Boris is a genius!!

Scarlet Moth profil fotoğrafı
Scarlet Moth2 yıl önce

I still love how the song speeds up and slows down depending on what you do in that part of the game

Sonbac profil fotoğrafı
Sonbac2 yıl önce

Such a short but endearing track. Sometimes you don't need much. Although I admit I wish it was longer! I remember the first time I heard it in game I was mesmerized and stopped playing for a few minutes. Happy friday to you too king

Katy/Guitarbard 🏳️‍🌈 profil fotoğrafı
Katy/Guitarbard 🏳️‍🌈2 yıl önce

This is one of my favorite musical pieces in the entire game (and not just because it's on the map where I accidentally set @Simon_Ashtear on fire).

UnclDeD profil fotoğrafı
UnclDeD2 yıl önce

Happy Friday Borislav!😌

The Shanzul profil fotoğrafı
The Shanzul2 yıl önce

This sounds so good! Happy Friday!

🌙 Rexluna 🌸 profil fotoğrafı
🌙 Rexluna 🌸2 yıl önce

This is a track that I love to start with when revisiting the DOS2 soundtrack (which is frequent) 💜🎶

Nidhogg profil fotoğrafı
Nidhogg2 yıl önce

This game man...so much memories. I played as Iban first time...had Red Prince, Fane and Sebilla in my party. Good times...

Benzer Videolar