Loading video...
Video Failed to Load
I må aldrig komme hjem
34,670 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

En fodboldpodcast, der taler om brunkulsminer, procenter i den tyske energisektor og Bayer-koncernens historie og aktuelle regnskab. Jeg er begyndt at GÅ på arbejde for at få hørt det hele

@peterbruchmann sikke et format i har skabt. Blev helt sørgmodig sidste morgen, da det gik op for mig der er en ende på det her. Kan kun lade sig gøre, fordi du har samlet det bedste hold af fodboldfortællere på @MedianoFodbold

@MedianoFodbold Af alle de jobs, jeg har haft i mediebranchen - og det er mange - har jeg sjældent haft en mindre lønseddel, men jeg har aldrig følt mig rigere. I en alder af 60 er jeg mere sikker end nogensinde på, at det vigtigste er at spille på et hold, man er stolt af at være med på

Helt enig! Det er fuldstændig fremragende - masser af ukendt viden om Tyskland. Vigtigt her på falderebet med fokus på forfejlet tysk energipolitik, atomkraft havde været at foretrække over kulkraft i disse år. Glad for at jeg fik hilst på (og rost) d’herrer i Dortmund i lørdags.

Kan man lave lignende tiltag rundt i Danmark og komme lidt dybere ind på dansk fodboldshistorie og dansk historie generelt - fx på vej til Superliga-kampe og stoppe ved monumenter og andet, der har mening/betydning for den kommende kamp?

Fremragende podcast gennem hele EM. Har chefen regnet på hvor mange støtmedlemmer, der skal til for at gentage succesen til VM i Nordamerika i 2026 😀⚽️🌎

I svenske medier har de en titel, der er fottballskrönikör. Pyndt og Stanbury burde have en sådan i DK.

Det har været en glimrende tilføjelse til den daglige podcast rotation.

Decideret fremragende journalistik, historiefortælling og så lidt fodbold. Sommerens helt store hit hver dag 👏🏽👏🏽
