Loading video...
Video Failed to Load
Kære Isam B Rejs hjem! 🛫
128,558 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

Hvor er “hjem” når man er født og opvokset i Danmark, for dig? Du er også født og opvokset i Danmark, men bærer er tysk navn. Er du så ikke i virkeligheden tysk og hvad laver du så i Danmark? #rejshjem

Jeg tror, Marokko vil være et fint sted for ham

Troede ellers i gik ind for ytringsfriheden ? Eller i går kun ind for den når det er her selv der bruger den ?

Det er fint, at han kommer ud med sine sindssyge synspunkter, så vi ved, at han skal hjem til Marokko

Han er født i København Vi har ytringsfrihed i Danmark Isam B har formuleret sig på en måde jeg ikke er enig i, men at be ham om “tage hjem” er første skridt mod demokratiets forfald hvor småfolk som dig vil bestemme “holdninger” Hvor du end er født, opfører du dig udansk

@DanskDf1995 Vi børe have en lov som i San Marino. Altså kan man ikke blive statsborger før man har boet i landet i min. 8 generationer. Det betyder også at man kan smides ud, hvis man ikke lever op til landets love, regler og værdier.

@DanskDf1995 Det lyder da fremragende. Har du et link til den lov..?

Gider du godt bruge det rigtige logo en anden gang? 🙄

Svindleren taler… skam dig!
