Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
I used GLM-5.2 to optimize this visualization I previously made, and it doesn't feel like an open-source model at all. It's amazing.
101,427 görüntüleme • 6 gün önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
