Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

I will never understand why we let Edouard Mendy go.

67,205 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Popo of Challenge profil fotoğrafı
Popo of Challenge1 yıl önce

He later flop after winning the UEFA Champions League.

Estadio Deportes profil fotoğrafı
Estadio Deportes1 yıl önce

¿TIENE PIE Y MEDIO FUERA DEL EQUIPO? 🫣 André Jardine reveló por qué no convocó a Diego Valdés para el juego contra Juárez. 👀Se dice que el chileno ya estaría negociando con otros equipos.🤔 ¿Será cierto? #América #Jardine #DiegoValdés

KK Purpp🐊 profil fotoğrafı
KK Purpp🐊1 yıl önce

Bcuz he is black nd African They believe black peoples can’t keep 😡

YEMI profil fotoğrafı
YEMI1 yıl önce

Go and watch Nigeria match

Feyi profil fotoğrafı
Feyi1 yıl önce

Stop pretending you didn't know his form declined massively towards the end and he also wanted more money

👑SAKZ profil fotoğrafı
👑SAKZ1 yıl önce

Yeah, that one's a head-scratcher. Seems like a significant loss to some.

Mohammad Alqteifan profil fotoğrafı
Mohammad Alqteifan1 yıl önce

One season GK

Lucid wrld🥶🤯 profil fotoğrafı
Lucid wrld🥶🤯1 yıl önce

Ehn ehn ehn for mendy that have been deducting us point back to back just like Sanchez is doing for us now.... So if we let Sanchez go you guys will still question the decision in some years after chiaaa...

yahboipaskaline  profil fotoğrafı
yahboipaskaline 1 yıl önce

He cost us games after we won the Champions league.. he gave Benzema cheap hattrick I can never forget that day. Ever!

Edward Cheung profil fotoğrafı
Edward Cheung1 yıl önce

don't watch tiktok

TheoCFC profil fotoğrafı
TheoCFC1 yıl önce

U no dey ever understand anything After how many years now mtcheew

Benzer Videolar