Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
İlayda'nın açıklaması
10 Kommentare

İlaydaya boşuna yüklenmenin anlamı yok kadın gayet iyi konuşmuş orası bir yarışma çıkınca hepsi beraberler zaten

Ilaydaya bu sac rengi cok yakismis bence hic degistirmesin olgunlukla konusup olayi tatliya baglamis bu bir yarisma sonucta annelik dahada guzellestirmis saglikla kucagina almayi nasip etsin Rabbim bebegini

Kocasından daha olgun konusmus. Bravo 👏

İlayda çok olgun konuşmuş

Kocamda kocam diyor

Kız hamile yalandan üstüne gitmenin anlamı yok zaten çok güzel ve yapıcı konuşmuş

Çok komik ya düşünsene İsmail bölümde o kadar yükseliyor sonrasında Ayşe ile anlaşıp kusura bakma diyor. İlayda koşarak geri takip mi yapacak :)

Evlilik bu değil bence İlayda hanım . Hiç imza atmadık ama bir erkek olarak empati kurup düşündüm yine size hak veremedim . Sırf karım sırf kocam diye insanlar böyle kısıtlanmamalı . Bana çok saçma geldi açıklamanız .

Ay bari bölümü bekleseydin ilayda. Koca koca insanların uğraştıkları şeylere bak, çok cringeler 😅

İlayda sen kocanın sözleriyle mi hareket ediyorsun?Ayrıca bölümü bile izlemeden bu ne hız?Ayrıca senin eşin erkek yada kadın tartışmayı bilmiyor.Genc bir kadın ile bu şekilde konuşamaz. Ayrıca kimden destek almışlar.???
