Loading video...
Video Failed to Load
İlk görüntüler….Yorumsuz….
35,124 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Yorumumuz… Keşke kadim Türk şehri Halep’te Türkçe bir konuşma olsaydı… @turkdegs ‘in tevhidden rahatsız olduğunu düşünen varsa, Türk ve Müslüman @turkdegs’lileri tanımamış demektir. Biz Halep’te Türk unsuru ve işaretleri de arıyoruz….

Ypgye saldırmazlarsa anlayın ki abd ve israil bunların destekcisi

Neden yorumsuz? Bayraktan mı rahatsız oldunuz? Neden yorumsuz?

Türk des tekbirden rahatsizsa ben sizden değilim hadin yürü

Anlamadım, ne demek istiyorsun?

Gayet yorumlu. Halep' e HAK gelmiş.

Bunlar arkalarında bozkurt bayraklı elleriyle bozkurt işareti yapan, çadırlarına göktürkçe posterler asan has be has öztürk %100 Türk kardeşlerimiz değil mi ya twitter'daki troll arkadaşlar öyle diyor:/

Hep aynısı. İsrail yolluyor, bunlar hazırlık yapıyor, sonra oraları Amerika ve köpekleri tarafından "kurtalıyor". Al sana toprak.

Kaleye bayrağı Firas Paşa'nın diktiğini görmek isterdim

Toprak olduğu yerde duruyor, ama ele geçirmek isteyenler sürekli farklı. Kime yâr oluyor? İnsanlar birleşeceklerine akıllarına ihanet ediyor. Allah da bunu sevmiyor tabi, böyle kaos içinde pislik içinde kalıyoruz. Barış her zaman kazandırır, iki yüzlülük savaş getirir

