Loading video...
Video Failed to Load
Je gaat even naar Albert Heijn....
162,749 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Gisteren in die Heimat een halve kar vol shit, moesten 52 E afrekenen. Ik schat 85 E in Nederland. Daarna drogist voor 50 E, schat in Nederland op 80+ E. Daarna nog tanken, scheelde 25 cent de liter. Zo'n 75 euro bespaard. Ik gun het iedereen om bij de grens te wonen.

Klopt. De prijzen in Duitsland zijn echt bizar veel lager als in Nederland. Onderandere ook vanwege de grote verschillen in btw. We worden bestolen.

Ik zou @albertheijn helemaal links laten liggen. nooit meer iets kopen

Dat is €63,53 per kilo, omgerekend is dat 139,- GULDEN per kilo. En dan zit @RobJetten te zeuren over de btw-verhoging op sport, media en cultuur 🤡

BESPAARTIP! Ga niet naar de Albert Heijn

Bijvoorbeeld Côte d’or bonbonbloc is bij Jumbo €4,41 (i.p.v. €4,45 bij AH). Nederland is gewoon heel duur geworden, ongeacht de supermarkt waar je boodschappen doet.

Weet je wat nog veel erger is : volgende week is de Zaanlander kaas plakken in de aanbieding, 2e gratis. Dus ze hebben deze week de pondprijs met €2,- verhoogd.....

Het leven in Nederland wordt onbetaalbaar. Het aantal mensen met problematische schulden stijgt explosief. In Nederland worden we echt zwaar genaaid, die supermarkten verhogen wekelijks hun prijzen, graaiflatie noemen ze dat. Ik snap niet dat mensen dit blijven pikken.

En maar blijven geloven dat je 25% korting krijgt of 1 plus 1 gratis... Ze roven je portemonnee leeg met hun leugens. @albertheijn @JumboSupermarkt
