Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Je gaat even naar Albert Heijn....

162,749 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

𝕏's profile picture
𝕏1 year ago

Gisteren in die Heimat een halve kar vol shit, moesten 52 E afrekenen. Ik schat 85 E in Nederland. Daarna drogist voor 50 E, schat in Nederland op 80+ E. Daarna nog tanken, scheelde 25 cent de liter. Zo'n 75 euro bespaard. Ik gun het iedereen om bij de grens te wonen.

Symphony's profile picture
Symphony1 year ago

Klopt. De prijzen in Duitsland zijn echt bizar veel lager als in Nederland. Onderandere ook vanwege de grote verschillen in btw. We worden bestolen.

Vrij_Nederland_24's profile picture
Vrij_Nederland_241 year ago

Ik zou @albertheijn helemaal links laten liggen. nooit meer iets kopen

Renjerot's profile picture
Renjerot1 year ago

Dat is €63,53 per kilo, omgerekend is dat 139,- GULDEN per kilo. En dan zit @RobJetten te zeuren over de btw-verhoging op sport, media en cultuur 🤡

Bladgoudvis's profile picture
Bladgoudvis1 year ago

BESPAARTIP! Ga niet naar de Albert Heijn

FrankvanBerge's profile picture
FrankvanBerge1 year ago

Bijvoorbeeld Côte d’or bonbonbloc is bij Jumbo €4,41 (i.p.v. €4,45 bij AH). Nederland is gewoon heel duur geworden, ongeacht de supermarkt waar je boodschappen doet.

Rene S.'s profile picture
Rene S.1 year ago

Weet je wat nog veel erger is : volgende week is de Zaanlander kaas plakken in de aanbieding, 2e gratis. Dus ze hebben deze week de pondprijs met €2,- verhoogd.....

Ramon H.'s profile picture
Ramon H.1 year ago

Het leven in Nederland wordt onbetaalbaar. Het aantal mensen met problematische schulden stijgt explosief. In Nederland worden we echt zwaar genaaid, die supermarkten verhogen wekelijks hun prijzen, graaiflatie noemen ze dat. Ik snap niet dat mensen dit blijven pikken.

gerontius's profile picture
gerontius1 year ago

En maar blijven geloven dat je 25% korting krijgt of 1 plus 1 gratis... Ze roven je portemonnee leeg met hun leugens. @albertheijn @JumboSupermarkt

Related Videos