Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Kiitos vihreät tästäkin.

93,645 views • 1 year ago •via X (Twitter)

10 Comments

Shadow's profile picture
Shadow1 year ago

@SariEssayah onko tämä täysin tekemätön paikka?

Olli Tavi's profile picture
Olli Tavi1 year ago

Olisiko tässä pieni kansalais-tottelemattomuus paikalaan 🤔

Jarmo Pellinen's profile picture
Jarmo Pellinen1 year ago

Tämäkin on maatalouden alasajoa, ei muuta syytä suojeluun! Agenda 2030! Herätkää ihmiset, herätkää!

Pete's Hideout's profile picture
Pete's Hideout1 year ago

Ampua tai myrkyttää kaikki. Hanhet syövät kaikki pellot Suomessa ja sit pulskina ne ammutaan pöytiin etelämpänä Euroopassa.

Kari Rautamäki's profile picture
Kari Rautamäki1 year ago

En ymmärrä, minkä helvetin takia noita hanhia ei voi ampua ja syödä?

Pekka Lahtinen's profile picture
Pekka Lahtinen1 year ago

Susien suojelua höllennettiin, kun susi hyökkäsi Ursula von der Leyenin ponin kimppuun. Ainoa toivomme on, että Ursulan poni astuu valkoposkihanhen jätökseen.

Tapio Ojala's profile picture
Tapio Ojala1 year ago

Etkös @EmmaKari sinä ollut erikoistunut opettamaan hanhia menemään oikeisiin paikkoihin, niin ehtisitkö kiireiltäsi mitenkään auttamaan?

Jason Maine's profile picture
Jason Maine1 year ago

Nuo pilaa kaiken. Viime kesänä mentiin perheen kanssa Hgin kasvitieteellisen kasveja katsomaan. Saatiin kirjaimellisesti kulkea paskassa ja lintujen keskellä.

Pekka Lahtinen's profile picture
Pekka Lahtinen1 year ago

Verovaroin pitää perustaa valkoposkihanhille ruokailupeltoja. Buffet-pöytä koreaksi! Sitten maanviljelijät voivat (omalla kustannuksellaan) panna pelloilleen opasteita, jotka ohjaavat valkoposkihanhet lähimmälle ruokailupellolle. Maailma pelastuu! Kyllä vihervasemmisto tietää!

Finski's profile picture
Finski1 year ago

Valkoposkihanhi on EU:n lintudirektiivin mukaan tiukasti suojeltu laji. Lajihan oli uhanalainen aikanaan. Tällä kertaa kiitos kuuluu siis EU:lle.

Related Videos