Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
Kiitos vihreät tästäkin.
93,645 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

@SariEssayah onko tämä täysin tekemätön paikka?

Olisiko tässä pieni kansalais-tottelemattomuus paikalaan 🤔

Tämäkin on maatalouden alasajoa, ei muuta syytä suojeluun! Agenda 2030! Herätkää ihmiset, herätkää!

Ampua tai myrkyttää kaikki. Hanhet syövät kaikki pellot Suomessa ja sit pulskina ne ammutaan pöytiin etelämpänä Euroopassa.

En ymmärrä, minkä helvetin takia noita hanhia ei voi ampua ja syödä?

Susien suojelua höllennettiin, kun susi hyökkäsi Ursula von der Leyenin ponin kimppuun. Ainoa toivomme on, että Ursulan poni astuu valkoposkihanhen jätökseen.

Etkös @EmmaKari sinä ollut erikoistunut opettamaan hanhia menemään oikeisiin paikkoihin, niin ehtisitkö kiireiltäsi mitenkään auttamaan?

Nuo pilaa kaiken. Viime kesänä mentiin perheen kanssa Hgin kasvitieteellisen kasveja katsomaan. Saatiin kirjaimellisesti kulkea paskassa ja lintujen keskellä.

Verovaroin pitää perustaa valkoposkihanhille ruokailupeltoja. Buffet-pöytä koreaksi! Sitten maanviljelijät voivat (omalla kustannuksellaan) panna pelloilleen opasteita, jotka ohjaavat valkoposkihanhet lähimmälle ruokailupellolle. Maailma pelastuu! Kyllä vihervasemmisto tietää!

Valkoposkihanhi on EU:n lintudirektiivin mukaan tiukasti suojeltu laji. Lajihan oli uhanalainen aikanaan. Tällä kertaa kiitos kuuluu siis EU:lle.
