Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
manifest’in “Zehir” performansı.
68,128 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
16 Yorum

Son günlerde gündemden düşmeyen Türkiye’nin yeni “girl band”i manifest, Manifestival kapsamında ilk sahnesini yaptı. İşte Manifestival’in ilk gecesine damgasını vuran “manifest” performansları 💃🏻 (FLOOD)

manifest grubunun sahneye çıkış anı.

Mina Solak, Billie Eilish’in “Wildflower” şarkısını seslendirdi.

Hilal Yelekçi, Katy Perry’nin “Dark Horse” şarkısını seslendirdi.

Sueda Uluca, Miley Cyrus’ın “The Climb” şarkısını seslendirdi.

Esin Bahat, Britney Spears’ın “Toxic” şarkısını seslendirdi.

Lidya Pınar, Deniz Tekin’in “Aşk Her Şeyi Affeder mi?” şarkısını seslendirdi.

Zeynep Oktay, Pamela’nın “İstanbul” şarkısını seslendirdi.

manifest’in “Zamansızdık” performansı.

manifest’in “Yaşanacaksa” performansı.

manifest’in “Hayır” peformansı.

manifest’in “Rampapapam” performansı.

manifest’in “Öpücük” performansı.

manifest’in “KTS” performansı.

Manifestival kapsamında sahneye çıkan “manifest” grubunun “Arıyo” şarkısında dinleyiciler, hep bir ağızdan “Hak, hukuk, adalet” sloganı attı.

Peki sizin en beğendiğiniz performans hangisi oldu? 👇
