正在加载视频...
视频加载失败
🚨 Meneer agent doet mee aan de #Ramadan 🤷
11 条评论

Dat mag als prive persoon maar niet in uniform een verklaring geven. Kerk en staat zijn gescheiden!

- Promises

Ze noemen het 'verbinden', maar feitelijk is het capituleren...

Deze "agent" moet op staande voet ontslagen worden. Zijn taak is om de Nederlandse bevolking te beschermen tegen kwaadaardige ideologieën, wat de islam is.

Wat een bullshit. Ik hoef ook niet iemand zelf te verkrachten om een mening over verkrachting te hebben. Ga aan het werk.

Dagje meelopen met Hitler en je begrijpt zijn standpunten ook beter.

Ik zie ook ieder voorjaar weer vele agenten met poeder strooien tijdens de Holi viering. Jullie ook? En met 1ste Paasdag heb ik steevast agenten aan mijn deur die croissantjes komen afbakken bij mij thuis en eieren beschilderen. Echt een traditie inmiddels.

Blauw op straat heeft zich verplaatst naar blauw in de moskee. Ze laten aangiftes liggen vanwege capaciteit. De burgers zien waar ze erg druk mee zijn, Iftars en de Ramadan. Volgens mij was dit niet de opdracht die wij de politie hadden toegedicht. Zelfs niet het bijwonen van de nachtmis in uniform. #iftar #politie #moskee #Islam

Meneer de oikofobe agent = een pisnicht !

Het loopt de spuigaten uit, met die iftars. De islamisering op kousenvoeten. Stoppen ermee!

Zit al in de opleiding

